BibTex RIS Cite

-

Year 2009, Volume: 27 Issue: 2, 213 - 231, 11.03.2015

MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ

Year 2009, Volume: 27 Issue: 2, 213 - 231, 11.03.2015
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

T. Erdil This is me

Öner Başarır This is me

Publication Date March 11, 2015
Submission Date March 4, 2014
Published in Issue Year 2009 Volume: 27 Issue: 2

Cite

APA Erdil, T., & Başarır, Ö. (2015). MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 27(2), 213-231.
AMA Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;27(2):213-231.
Chicago Erdil, T., and Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 27, no. 2 (March 2015): 213-31.
EndNote Erdil T, Başarır Ö (March 1, 2015) MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 2 213–231.
IEEE T. Erdil and Ö. Başarır, “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 27, no. 2, pp. 213–231, 2015.
ISNAD Erdil, T. - Başarır, Öner. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27/2 (March 2015), 213-231.
JAMA Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27:213–231.
MLA Erdil, T. and Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 27, no. 2, 2015, pp. 213-31.
Vancouver Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27(2):213-31.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png