Erdil, T., & Başarır, Ö. (2015). MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 27(2), 213-231.
AMA
Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;27(2):213-231.
Chicago
Erdil, T., and Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 27, no. 2 (March 2015): 213-31.
EndNote
Erdil T, Başarır Ö (March 1, 2015) MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 2 213–231.
IEEE
T. Erdil and Ö. Başarır, “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 27, no. 2, pp. 213–231, 2015.
ISNAD
Erdil, T. - Başarır, Öner. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27/2 (March 2015), 213-231.
JAMA
Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27:213–231.
MLA
Erdil, T. and Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 27, no. 2, 2015, pp. 213-31.
Vancouver
Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27(2):213-31.