APA |
Ünal, S., & Erciş, A. (2014). Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 359-382. |
|
AMA |
Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;21(1):359-382. |
|
Chicago |
Ünal, Sevtap, and Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, no. 1 (March 2014): 359-82. |
|
EndNote |
Ünal S, Erciş A (March 1, 2014) Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 359–382. |
|
IEEE |
S. Ünal and A. Erciş, “Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 359–382, 2014. |
|
ISNAD |
Ünal, Sevtap - Erciş, Aysel. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (March 2014), 359-382. |
|
JAMA |
Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:359–382. |
|
MLA |
Ünal, Sevtap and Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, 2014, pp. 359-82. |
|
Vancouver |
Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):359-82. |
|