Research Article
BibTex RIS Cite

-

Year 2006, Volume: 21 Issue: 1, 359 - 382, 07.03.2014

Abstract

-

References

  • -

Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi

Year 2006, Volume: 21 Issue: 1, 359 - 382, 07.03.2014

Abstract

.

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Sevtap Ünal

Aysel Erciş

Publication Date March 7, 2014
Submission Date March 7, 2014
Published in Issue Year 2006 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Ünal, S., & Erciş, A. (2014). Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 359-382.
AMA Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;21(1):359-382.
Chicago Ünal, Sevtap, and Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, no. 1 (March 2014): 359-82.
EndNote Ünal S, Erciş A (March 1, 2014) Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 359–382.
IEEE S. Ünal and A. Erciş, “Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 359–382, 2014.
ISNAD Ünal, Sevtap - Erciş, Aysel. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (March 2014), 359-382.
JAMA Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:359–382.
MLA Ünal, Sevtap and Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına Ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, 2014, pp. 359-82.
Vancouver Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):359-82.