Bu çalışmanın amacı İngilizce uzaktan destek amacıyla kullanılan DynEd sistemine karşı İngilizce öğretmenlerinin tutum ve motivasyon düzeyinin öğrenilmesidir. Bu çalışma öğretmenlerin sisteme nasıl tepki verdiğini araştırdı. Okul bağlamında niteliksel bir durum çalışması tasarımı ile araştırıldı. İngilizce öğretmenlerinin tutumları, çeşitli veri kaynakları yardımı ile incelenmiştir. Katılımcılardan veri toplamak için iki farklı veri toplama metodu kullanıldı. Bunlar yarı-yapılandırılmış görüşmeler ve katılımcıların bizlerle paylaştığı DynEd sisteminin kullanımı hakkındaki yazışmalar veya raporlarıdır. Görüştüğümüz ve bilgi aldığımız öğretmenlerin çoğunluğu, sistemde karşılaşılan problemlerin çoğunun çözülmesi durumunda derslerinin bir parçası olarak DynEd yazılımının kullanımı hakkında olumlu duygular ifade ettiler. Tüm katılımcılar DynEd sistemi ile ilgili sorunlar yaşadığını ve bu sorunların DynEd`i kullanma arzularının azalmasına neden olduğunu vurgulamışlardır.
The purpose of the study was to find out the level of the attitude and motivation of English teachers in the usage of DynEd for the delivery of the English course. This study probed how teachers reacted to the system. The school context was investigated through a qualitative case study design. English teachers attitudes were scrutinized with the help of various data sources. Two different data collection methods were utilized to collect data from the participants. These were semi-structured interviews and correspondences or reports about the use of DynEd system, which the participants shared with us. Majority of the teachers we interviewed and collected correspondence from have expressed positive feelings about the use of DynEd software as a part of their classrooms but this was true only if the issues encountered on the system were resolved. All of the participants reported problems with the DynEd system and they indicate that these problems diminish their desire to use DynEd.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Educational Sciences |
Authors | |
Publication Date | March 1, 2012 |
Published in Issue | Year 2012 Volume: 7 Issue: 2 |