Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2011, Volume: 6 Issue: 2, 1463 - 1476, 01.03.2011

Abstract

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 2, 1463 - 1476, 01.03.2011

Abstract

Çalışmada, fen bilgisi öğretmen adaylarının spektrofotometri ve C vitamini bilgi düzeylerinin incelenmesi ve spektrofotometrelerin eğitim alanında kullanılmasına yönelik görüşlerinin alınması amaçlanmaktadır. Araştırma tarama modelinde olup evren Muğla Üniversitesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümü öğrencilerinden oluşurken örneklem bu evrenden tabakalı örnekleme yöntemiyle belirlenmiş 64 öğrenciden oluşmaktadır. Veri toplama aşamasında, bilgi düzeyi testi ve spektrofotometrelerin eğitimde kullanılmasına yönelik yarı yapılandırılmış görüşme kullanılmıştır. Bulgular, öğretmen adaylarının büyük çoğunluğunun spektrofotometri ve C vitaminine ilişkin bilgi düzeylerinin kısmen yeterli olduğunu göstermiştir. Görüşmeler, kısaca, öğretmen adaylarının spektrofotometrelerin eğitim alanında kullanılmasının yararlı ve uygun olabileceğini düşündükleri yönünde sonuçlanmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

HİLAL Küçük This is me

Publication Date March 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 2

Cite

APA Küçük, H. (2011). FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Education Sciences, 6(2), 1463-1476.
AMA Küçük H. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Education Sciences. March 2011;6(2):1463-1476.
Chicago Küçük, HİLAL. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 6, no. 2 (March 2011): 1463-76.
EndNote Küçük H (March 1, 2011) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Education Sciences 6 2 1463–1476.
IEEE H. Küçük, “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”, Education Sciences, vol. 6, no. 2, pp. 1463–1476, 2011.
ISNAD Küçük, HİLAL. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 6/2 (March 2011), 1463-1476.
JAMA Küçük H. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Education Sciences. 2011;6:1463–1476.
MLA Küçük, HİLAL. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences, vol. 6, no. 2, 2011, pp. 1463-76.
Vancouver Küçük H. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Education Sciences. 2011;6(2):1463-76.