APA |
Turhan, E., & Ağaoğlu, E. (2011). ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Education Sciences, 6(2), 1759-1774. |
|
AMA |
Turhan E, Ağaoğlu E. ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Education Sciences. March 2011;6(2):1759-1774. |
|
Chicago |
Turhan, Esra, and Esmahan Ağaoğlu. “ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”. Education Sciences 6, no. 2 (March 2011): 1759-74. |
|
EndNote |
Turhan E, Ağaoğlu E (March 1, 2011) ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Education Sciences 6 2 1759–1774. |
|
IEEE |
E. Turhan and E. Ağaoğlu, “ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”, Education Sciences, vol. 6, no. 2, pp. 1759–1774, 2011. |
|
ISNAD |
Turhan, Esra - Ağaoğlu, Esmahan. “ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”. Education Sciences 6/2 (March 2011), 1759-1774. |
|
JAMA |
Turhan E, Ağaoğlu E. ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Education Sciences. 2011;6:1759–1774. |
|
MLA |
Turhan, Esra and Esmahan Ağaoğlu. “ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”. Education Sciences, vol. 6, no. 2, 2011, pp. 1759-74. |
|
Vancouver |
Turhan E, Ağaoğlu E. ORTAÖĞRETİM ALAN ÖĞRETMENLİĞİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI VE EĞİTİM FAKÜLTESİ 4. SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ-AKDENİZ, ANADOLU, DUMLUPINAR VE FIRAT ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Education Sciences. 2011;6(2):1759-74. |
|