Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2011, Volume: 6 Issue: 1, 219 - 230, 01.02.2011

Abstract

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)

Year 2011, Volume: 6 Issue: 1, 219 - 230, 01.02.2011

Abstract

Bu araştırmanın amacı; İlköğretim kurumlarında bulunan bilgi teknolojisi sınıflarının kullanım amaçlarının, varolan fiziksel durumlarının ve bu sınıfların öğretim açısından uygunluğunun Bilişim Teknolojileri Okul Formatörü öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda belirlenmesidir. Araştırmada toplanan veriler doğrultusunda bilgi teknolojisi sınıflarının öğrencilere bilgisayar farkındalığı ve bilgisayar okuryazarlığı becerilerinin kazandırılması amacıyla kullanıldığı ancak ileri seviye bilgisayar becerilerinin kazandırılmasında yeterince kullanılmadığı, en çok yabancı dil alanı derslerinin uygulamalarında kullanıldıkları, bilgi teknolojisi sınıfındaki bilgisayar sayısının ve sınıfındaki internet bağlantı hızı ve kapasitesi öğretim için uygun olmadığı sonuçlarına ulaşılmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Adem Özel This is me

Abdurrahman Tanrıöğen This is me

Publication Date February 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 1

Cite

APA Özel, A., & Tanrıöğen, A. (2011). BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). Education Sciences, 6(1), 219-230.
AMA Özel A, Tanrıöğen A. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). Education Sciences. February 2011;6(1):219-230.
Chicago Özel, Adem, and Abdurrahman Tanrıöğen. “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences 6, no. 1 (February 2011): 219-30.
EndNote Özel A, Tanrıöğen A (February 1, 2011) BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). Education Sciences 6 1 219–230.
IEEE A. Özel and A. Tanrıöğen, “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”, Education Sciences, vol. 6, no. 1, pp. 219–230, 2011.
ISNAD Özel, Adem - Tanrıöğen, Abdurrahman. “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences 6/1 (February 2011), 219-230.
JAMA Özel A, Tanrıöğen A. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). Education Sciences. 2011;6:219–230.
MLA Özel, Adem and Abdurrahman Tanrıöğen. “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences, vol. 6, no. 1, 2011, pp. 219-30.
Vancouver Özel A, Tanrıöğen A. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). Education Sciences. 2011;6(1):219-30.