Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2011, Volume: 6 Issue: 1, 801 - 809, 01.02.2011

Abstract

İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 1, 801 - 809, 01.02.2011

Abstract

2005 İlköğretim programı öğrencilerin bilgiyi kendilerinin yapılandırılmasını temel alması sebebiyle öğrenme-öğretme sürecinde birçok etkinlik yapmayı ve proje ödevlerini gerektirmektedir. Ancak bu çalışmaların etkili olmasında öğretmenlerin görüşleri büyük önem taşımaktadır. Özellikle öğrencilerin ilköğretim ikinci kademenin ilk yılında Seviye Belirleme Sınavı’na girecek olmaları öğretmen ve öğrencilerin bu çalışmalara bakış açıları üzerinde etkili olmaktadır. Bu çalışmanın amacı, ilköğretim birinci devre öğretmenlerinin etkinlikler, proje ödevleri ve SBS’ye ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden yarı yapılandırılmış görüşme tekniği kullanılmıştır. Öğretmenlerin verdikleri yanıtlar değerlendirildiğinde 2005 İlköğretim programında yer alan etkinliklere ilişkin olumlu görüşlere sahip oldukları ancak uygulanışı ile ilgili sorunlar yaşadıklarını belirttikleri görülmektedir. Öğretmenlerin büyük bir çoğunluğu Seviye Belirleme Sınavının 2005 İlköğretim programında yer alan etkinlik ve proje ödevleri ile tutarlılık göstermediğini düşünmektedirler. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Berfu Kızılaslantunçer This is me

Publication Date February 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 1

Cite

APA Kızılaslantunçer, B. (2011). İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences, 6(1), 801-809.
AMA Kızılaslantunçer B. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences. February 2011;6(1):801-809.
Chicago Kızılaslantunçer, Berfu. “İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 6, no. 1 (February 2011): 801-9.
EndNote Kızılaslantunçer B (February 1, 2011) İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences 6 1 801–809.
IEEE B. Kızılaslantunçer, “İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Education Sciences, vol. 6, no. 1, pp. 801–809, 2011.
ISNAD Kızılaslantunçer, Berfu. “İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 6/1 (February 2011), 801-809.
JAMA Kızılaslantunçer B. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences. 2011;6:801–809.
MLA Kızılaslantunçer, Berfu. “İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences, vol. 6, no. 1, 2011, pp. 801-9.
Vancouver Kızılaslantunçer B. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN 2005 İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ETKİNLİKLER, PROJE ÖDEVLERİ VE SEVİYE BELİRLEME SINAVINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences. 2011;6(1):801-9.