Bu çalışmada İlköğretimde görev yapan Beden Eğitimi öğretmenlerinin serbest zamanlarını değerlendirme alışkanlıkları ve öğrenmeye olan tutumları incelenmiştir. Araştırma, Elazığ, Bingöl ve Adıyaman illerinde bulunan ilköğretim okullarında görev yapan 76 bayan ve 131 bay beden eğitimi öğretmeni üzerinde yürütülmüştür. Elde edilen verilerin çözümlenmesinde SPSS 15.00 paket programı kullanılmıştır. Verilerin çözümlenmesi sonucunda beden eğitimi öğretmenlerinin serbest zaman değerlendirme alışkanlıkları ve öğrenmeye ilişkin tutumları arasında anlamlı farklar bulunmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Educational Sciences |
Authors | |
Publication Date | February 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 6 Issue: 1 |