Bilgi ve iletişim teknolojileri eğitim sürecinin geliştirilmesinde önemli bir yer tutmakta ve sürece yeni olanaklar sunmaktadır. Bu araştırmada, yaşam boyu öğrenme ve bilgi ve iletişim teknolojileri arasındaki etkileşime vurgu yapılmıştır. Yaşam boyu öğrenme kavramının gelişmesiyle ortaya çıkan bilgi ve iletişim teknolojileri gereksinimlerini belirlemeyi amaçlayan bu araştırma tarama modelinde gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu, Eğitim Fakültesi son sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. Araştırma verileri, nitel araştırma veri toplama yöntemlerinden “yarı yapılandırılmış görüşme” tekniği yoluyla toplanmıştır. Verilerin çözümlenmesinde, birinci aşamada, sorulara verilen yanıtlar analiz edilmiş, ikinci aşamada, bulgular, frekans dağılımı olarak sunulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Educational Sciences |
Authors | |
Publication Date | February 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 6 Issue: 1 |