Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2010, Volume: 5 Issue: 4, 1469 - 1482, 01.05.2010

Abstract

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ

Year 2010, Volume: 5 Issue: 4, 1469 - 1482, 01.05.2010

Abstract

Bu çalışmanın amacı, İlköğretim Bölümü Fen Eğitimi Anabilim Dalı Öğretmen Yetiştirme Programında yer alan Özel Öğretim Yöntemleri-II dersini alan öğretmen adaylarının fen öğretme felsefelerindeki değişmeyi incelemektir. Seçilen öğretmen adaylarıyla yarı yapılandırılmış görüşmeler yapılmıştır. Araştırma sonunda, Özel Öğretim Yöntemleri II dersinin öğretmen adaylarının fen öğretme felsefelerini geliştirmede önemli bir etkisi olduğu belirlenmiştir. Diğer taraftan çalışma sonuçları öğretmen adaylarının fen öğretiminde yapılandırmacı yaklaşımın kullanılmasına yönelik bir öğretim felsefesine sahip olduklarını işaret etmektedir. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Bilge Can This is me

Esra Uçak This is me

Zeha Yakar This is me

Publication Date May 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 5 Issue: 4

Cite

APA Can, B., Uçak, E., & Yakar, Z. (2010). ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. Education Sciences, 5(4), 1469-1482.
AMA Can B, Uçak E, Yakar Z. ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. NWSA. May 2010;5(4):1469-1482.
Chicago Can, Bilge, Esra Uçak, and Zeha Yakar. “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 5, no. 4 (May 2010): 1469-82.
EndNote Can B, Uçak E, Yakar Z (May 1, 2010) ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. Education Sciences 5 4 1469–1482.
IEEE B. Can, E. Uçak, and Z. Yakar, “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”, NWSA, vol. 5, no. 4, pp. 1469–1482, 2010.
ISNAD Can, Bilge et al. “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 5/4 (May 2010), 1469-1482.
JAMA Can B, Uçak E, Yakar Z. ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. NWSA. 2010;5:1469–1482.
MLA Can, Bilge et al. “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”. Education Sciences, vol. 5, no. 4, 2010, pp. 1469-82.
Vancouver Can B, Uçak E, Yakar Z. ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. NWSA. 2010;5(4):1469-82.