Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2010, Volume: 5 Issue: 4, 1984 - 1992, 01.05.2010

Abstract

KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ

Year 2010, Volume: 5 Issue: 4, 1984 - 1992, 01.05.2010

Abstract

Bu çalışmanın temel amacı, fen öğretiminde kukla kullanımının öğrencilerin sınıf içi konuşmalara katılımına ve öğrenmeye olan etkisini belirlemektir. Çalışma, Samsun ili Vezirköprü ilçesine bağlı, Bahçekonak İlköğretim Okulu, 5/A sınıfının 15 öğrencisi ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmacı tarafından, 5E modeline dayalı dört ders saati olarak planlanan ”Ağız-diş sağlığı” konusu yürütülmüştür. Araştırma karma yöntem ile desenlenmiştir. Veriler, kontrol grupsuz deneysel desen ve gözlem yoluyla toplanmıştır. Araştırma sonuçları, fen ve teknoloji dersinde kukla kullanımının öğrencilerin derse katılımını artırdığını ve öğrenmeyi sağladığını ortaya koymuştur.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Sengül S. Anagun This is me

Publication Date May 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 5 Issue: 4

Cite

APA Anagun, S. S. (2010). KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. Education Sciences, 5(4), 1984-1992.
AMA Anagun SS. KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. Education Sciences. May 2010;5(4):1984-1992.
Chicago Anagun, Sengül S. “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”. Education Sciences 5, no. 4 (May 2010): 1984-92.
EndNote Anagun SS (May 1, 2010) KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. Education Sciences 5 4 1984–1992.
IEEE S. S. Anagun, “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”, Education Sciences, vol. 5, no. 4, pp. 1984–1992, 2010.
ISNAD Anagun, Sengül S. “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”. Education Sciences 5/4 (May 2010), 1984-1992.
JAMA Anagun SS. KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. Education Sciences. 2010;5:1984–1992.
MLA Anagun, Sengül S. “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”. Education Sciences, vol. 5, no. 4, 2010, pp. 1984-92.
Vancouver Anagun SS. KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. Education Sciences. 2010;5(4):1984-92.