BibTex RIS Cite

THE OPINIONS OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS ON THE FUNCTION AND IMPLEMENTATION OF PORTFOLIO

Year 2009, Volume: 4 Issue: 1, 1 - 12, 01.02.2009

Abstract

The aim of this study is to determine the primary school teachers' opinions on the function and implementation of portfolio. This is a descriptive study and was carried out 197 teachers working in primary schools in center of Elazığ city. A data collection tool developed by researchers was used in the study. The opinions of the teachers were evaluated and the data were analyzed in terms of gender and occupational seniority of the teachers. Independent sample t-test, one way ANOVA, Mann Whitney U, Kruskall Wallis H tests were used to analyze the data. Also frequency and percentage were used to analyze the personal data. As a result of the study, no significant differences were found between the opinions of the teachers about the function and implementation of portfolio.

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Year 2009, Volume: 4 Issue: 1, 1 - 12, 01.02.2009

Abstract

Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin ürün seçki dosyalarının işlevine ve uygulanmasına ilişkin görüşlerini belirlemektir. Betimsel nitelikteki bu araştırmada Elazığ il merkezinde görev yapan 197 sınıf öğretmeninin görüşlerine başvurulmuştur. Araştırmada veri toplama aracı araştırmacılar tarafından geliştirilmiştir. Sınıf öğretmenlerinin görüşleri cinsiyetlerine ve hizmet sürelerine göre değerlendirilmiştir. Verilerin analizinde bağımsız gruplar t-testi, tek yönlü varyans analizi, Mann Whitney U, Kruskall Wallis H testleri, ve kişisel bilgilerin analizinde ise frekans ve yüzde hesaplamaları kullanılmıştır. Araştırma kapsamına alınan sınıf öğretmenlerinin, ürün seçki dosyalarının gerek işlevine gerekse uygulanmasına ilişkin görüşlerinin cinsiyetlerine ve hizmet sürelerine göre değişmediği ve olumlu düzeyde olduğu ortaya çıkmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Aysun Gürol This is me

Birsen Serhatlioglu This is me

Ayse Ülkü Kan This is me

Publication Date February 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 4 Issue: 1

Cite

APA Gürol, A., Serhatlioglu, B., & Kan, A. Ü. (2009). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Education Sciences, 4(1), 1-12. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Gürol A, Serhatlioglu B, Kan AÜ. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Education Sciences. February 2009;4(1):1-12. doi:10.12739/10.12739
Chicago Gürol, Aysun, Birsen Serhatlioglu, and Ayse Ülkü Kan. “SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 4, no. 1 (February 2009): 1-12. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Gürol A, Serhatlioglu B, Kan AÜ (February 1, 2009) SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Education Sciences 4 1 1–12.
IEEE A. Gürol, B. Serhatlioglu, and A. Ü. Kan, “SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”, Education Sciences, vol. 4, no. 1, pp. 1–12, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Gürol, Aysun et al. “SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 4/1 (February 2009), 1-12. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Gürol A, Serhatlioglu B, Kan AÜ. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Education Sciences. 2009;4:1–12.
MLA Gürol, Aysun et al. “SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences, vol. 4, no. 1, 2009, pp. 1-12, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Gürol A, Serhatlioglu B, Kan AÜ. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜRÜN SEÇKİ DOSYALARININ İŞLEVİNE VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Education Sciences. 2009;4(1):1-12.