Bu araştırma, ortaokul müzik eğitiminde bağlama çalgısının kullanılmasına yönelik öğrenci görüşlerinin coğrafi bölgelere göre belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma betimsel bir tarama modeline göre desenlenmiştir. Araştırmanın amaca ulaşabilmesi için öğrenci görüşlerini almaya yönelik anket uygulanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu 2196 öğrenci oluşturmuştur. Araştırmada, müzik öğretmenlerinin bağlama çalmasına ilişkin öğrenci görüşlerinde, coğrafi bölgelere göre farklılık olduğu tespit edilmiş, öğrencilerin büyük çoğunluğunun müzik derslerinde bağlama kullanılmasına ilişkin görüşlerinin olumlu olduğu görülmüştür.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | October 13, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 11 Issue: 4 |