BibTex RIS Cite

INVESTIGATED OF THE ATTITUDES OF THE SECONDARY EDUCATION STUDENTS TOWARDS THE PHYSICAL EDUCATION LESSON

Year 2009, Volume: 4 Issue: 4, 273 - 288, 01.05.2009

Abstract

The aim of this study was to investigate the attitudes of the secondary education students towards the physical education lesson, according to some variables. A questionnaire used as data collecting tool in the research. Mann Whitney U Test and Kruskal Wallis Variance Analyses were used for analysis of the data. The significance level was defined 0, 05. As a result of this study, It was determinated to be positively ( X=3,84) the attitudes of the secondary education students towards the physical education lesson; to be a difference in (p

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Year 2009, Volume: 4 Issue: 4, 273 - 288, 01.05.2009

Abstract

Bu araştırmanın amacı, ortaöğretim öğrencilerinin beden eğitimi dersine ilişkin tutumlarını çeşitli değişkenlere göre incelemektir. Araştırmada veri toplama aracı olarak anket formu kullanılmıştır. Araştırma verilerinin analizinde Mann-Whitney U Testi ve Kruskal-Wallis Varyans Analizi kullanılmıştır. Anlamlılık düzeyi 0,05 olarak belirlenmiştir. Araştırma sonucunda; ortaöğretim öğrencilerinin beden eğitimi dersine ilişkin tutumlarının olumlu olduğu ( X=3,84), ortaöğretim öğrencilerinin cinsiyetlerine, sınıflarına, okul türlerine, ebeveynlerinin eğitim düzeylerine, üniversite hazırlık kurslarına gitme durumlarına, boş zamanlarında egzersiz veya spor yapma sıklıklarına ve bir kulüpte düzenli olarak spor yapmalarına göre beden eğitimi dersine ilişkin tutumları arasında anlamlı farklılıkların (p

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Sports Management
Authors

Mehmet Güllü This is me

Mehmet Güçlü This is me

Cengiz Arslan This is me

Publication Date May 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 4 Issue: 4

Cite

APA Güllü, M., Güçlü, M., & Arslan, C. (2009). ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Sport Sciences, 4(4), 273-288. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Güllü M, Güçlü M, Arslan C. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Sport Sciences. May 2009;4(4):273-288. doi:10.12739/10.12739
Chicago Güllü, Mehmet, Mehmet Güçlü, and Cengiz Arslan. “ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Sport Sciences 4, no. 4 (May 2009): 273-88. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Güllü M, Güçlü M, Arslan C (May 1, 2009) ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Sport Sciences 4 4 273–288.
IEEE M. Güllü, M. Güçlü, and C. Arslan, “ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”, Sport Sciences, vol. 4, no. 4, pp. 273–288, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Güllü, Mehmet et al. “ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Sport Sciences 4/4 (May 2009), 273-288. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Güllü M, Güçlü M, Arslan C. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Sport Sciences. 2009;4:273–288.
MLA Güllü, Mehmet et al. “ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Sport Sciences, vol. 4, no. 4, 2009, pp. 273-88, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Güllü M, Güçlü M, Arslan C. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Sport Sciences. 2009;4(4):273-88.