BibTex RIS Cite

EVALUATION OF BURNOUT STATUS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS WITH SOME VARIABLES

Year 2009, Volume: 4 Issue: 3, 179 - 197, 01.04.2009

Abstract

In this research, in order to determine under the light of some chosen variables there was alteration or not on the exhaustion level of physical education teacher which profession class is experience the mutual human relations. Statistically significant difference (p

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2009, Volume: 4 Issue: 3, 179 - 197, 01.04.2009

Abstract

Bu araştırma, karşılıklı insan ilişkilerinin daha fazla yaşandığı meslek dallarından biri olan, Beden eğitimi öğretmenlerinin, seçilen bazı değişkenler doğrultusunda, tükenmişlik düzeylerinde farklılaşma gösterip göstermediğinin belirlenmesi amacı ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmaya katılan Beden eğitimi öğretmenlerinin spor tesisi olanakları ve iş dışı çalışma değişkenlerinde istatistiksel olarak anlamlı fark bulunurken (p

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Sports Management
Authors

Bekir Mendes This is me

Mahmut Açak This is me

Tamer Karademır This is me

Publication Date April 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 4 Issue: 3

Cite

APA Mendes, B., Açak, M., & Karademır, T. (2009). BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Sport Sciences, 4(3), 179-197. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Mendes B, Açak M, Karademır T. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Sport Sciences. April 2009;4(3):179-197. doi:10.12739/10.12739
Chicago Mendes, Bekir, Mahmut Açak, and Tamer Karademır. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sport Sciences 4, no. 3 (April 2009): 179-97. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Mendes B, Açak M, Karademır T (April 1, 2009) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Sport Sciences 4 3 179–197.
IEEE B. Mendes, M. Açak, and T. Karademır, “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”, Sport Sciences, vol. 4, no. 3, pp. 179–197, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Mendes, Bekir et al. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sport Sciences 4/3 (April 2009), 179-197. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Mendes B, Açak M, Karademır T. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Sport Sciences. 2009;4:179–197.
MLA Mendes, Bekir et al. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sport Sciences, vol. 4, no. 3, 2009, pp. 179-97, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Mendes B, Açak M, Karademır T. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Sport Sciences. 2009;4(3):179-97.