BibTex RIS Cite

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı

Year 2002, Issue: 4, 118 - 122, 20.05.2014

Abstract

.

Year 2002, Issue: 4, 118 - 122, 20.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Denizhan Karaca This is me

Hülya Gür This is me

Publication Date May 20, 2014
Submission Date May 20, 2014
Published in Issue Year 2002 Issue: 4

Cite

APA Karaca, D., & Gür, H. (2014). Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(4), 118-122.
AMA Karaca D, Gür H. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı. SUJEF. July 2014;(4):118-122.
Chicago Karaca, Denizhan, and Hülya Gür. “Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 4 (July 2014): 118-22.
EndNote Karaca D, Gür H (July 1, 2014) Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 118–122.
IEEE D. Karaca and H. Gür, “Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı”, SUJEF, no. 4, pp. 118–122, July 2014.
ISNAD Karaca, Denizhan - Gür, Hülya. “Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (July 2014), 118-122.
JAMA Karaca D, Gür H. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı. SUJEF. 2014;:118–122.
MLA Karaca, Denizhan and Hülya Gür. “Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 4, 2014, pp. 118-22.
Vancouver Karaca D, Gür H. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Bilgisayar Laboratuarını Etkin Kullanımı. SUJEF. 2014(4):118-22.