BibTex RIS Cite

İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler

Year 2002, Issue: 4, 400 - 403, 20.05.2014

Abstract

.

Year 2002, Issue: 4, 400 - 403, 20.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Tosun Yalçınkaya This is me

Publication Date May 20, 2014
Submission Date May 20, 2014
Published in Issue Year 2002 Issue: 4

Cite

APA Yalçınkaya, T. (2014). İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(4), 400-403.
AMA Yalçınkaya T. İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler. SUJEF. July 2014;(4):400-403.
Chicago Yalçınkaya, Tosun. “İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi Ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 4 (July 2014): 400-403.
EndNote Yalçınkaya T (July 1, 2014) İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 400–403.
IEEE T. Yalçınkaya, “İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler”, SUJEF, no. 4, pp. 400–403, July 2014.
ISNAD Yalçınkaya, Tosun. “İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi Ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (July 2014), 400-403.
JAMA Yalçınkaya T. İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler. SUJEF. 2014;:400–403.
MLA Yalçınkaya, Tosun. “İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi Ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 4, 2014, pp. 400-3.
Vancouver Yalçınkaya T. İlköğretimde Eğitim Araçlarının Önemi ve Kolay Bulunabilecek Malzemelerle Geliştirilebilecek Örnekler. SUJEF. 2014(4):400-3.