DEVELOPING CONSUMPTION AND SAVING SCALE: A STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
Year 2017,
Issue: 29, 473 - 499, 31.12.2017
Serpil Altınırmak
,
İlkay Badurlar
,
Mehmet Yıldırım
,
Orkun Şen
,
Ahmet Aytekin
,
Çağlar Karamaşa
Abstract
The purpose of this study is to develop a valid and reliable scale in order to measure the consumption habit and saving behaviours of the children between 6 and 10. The sampling of the study composes of 147 girl and 119 boy pupils (266 in total) that are receving education in one private and two state primary schools in Eskişehir. Within the scope of the scale reliability, the Cronbach Alpha inner coherence coefficient is examined. While SPSS 18 software is used for explanatory factor analysis, LISREL 8.8 package is adopted for the confirmatory factor analysis. According to the results of the explanatory factor analysis, it is seen that the items of the consumption and saving scale are gathered under 8 dimensions. By considering the results of the confirmatory factor analysis, the accordance indices are quite similar with the values mentioned in the literature. It is concluded that the “Consumption and Saving Scale” could be used in determining the consumption habits and saving behaviours of kids.
Supporting Institution
Anadolu Üniversitesi
References
- Aaker, D., Kumar, V. and Day, G.S. (2004). Marketing research, 8th ed., New York: John Wiley and Sons.
- Ağaç, S. and Harmankaya, H. (2009). İlköğretim Birinci Kademe öğrencilerinin Giysi tercihleri ve Giysi satın Alma Davranışlarına Etki Eden Faktörler, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22, 1-13.
- Altunışık, R., Coşkun. R., Bayraktaroğlu, S. and Yıldırım, E. (2005). Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri: SPSS uygulamalı, Sakarya Yayınevi: Sakarya.
- Arnas, Y. A. (2006). 3-8 Yaş grubu çocukların kitle iletişim araçlarını kullanma alışkanlıkları ve aile çevresi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi, I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, II., (pp.433-453). İstanbul: YA- PA Yayın Pazarlama Sanayi ve Tic. A.Ş.
- Arnas, Y. A. (2006). The effects of television food advertisement on children’s food purshasing requests, Pediatrics İnternational, 8(2), 138-145.
- Ateşoğlu, İ. and Türkkahraman, M. (2009). Çocukların tüketici olarak sosyalleşmesi, Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,14(3), 215-228.
- Babaoğul, M. and Altınok, N. (2008). Tüketici eğitimi, önemi; Türkiye ve çeşitli ülkelerdeki uygulamalar, Standart Ekonomik ve Teknik Dergisi, 47(550), 56-61.
- Başfırıncı, Ç. (2011). Modern Türk tüketim kültürüne yönelik bir araştırma, Milli Folklor, 23 (91), 115-129.
- Baumgartner, H. and Homburg, C. (1996). Applications of structural equation modeling in marketing and consumer research: A review. International Journal of Research in Marketing,13(2), 139-161.
- Bentler, P.M. (1980). Multivariate analysis with latentvariables: Causal modeling, Annual Review of Psychology,31, 419-456.
- Bentler, P. M. and Bonett, D. G. (1989). Significance tests and goodness of fit in the analysis of covariance structures. Psychological Bulletin, 88, 588-606.
- Browne, M.W. and Cudeck, R. (1993). Ways of Assessing Model Fit. In: K.A. Bollen & J.S. Long (Eds.), Testing structural equation models (pp.136-162). Beverly Hills, CA: Sage.
- Budzanowska, M. (2011). Social conditioning of purchasing decisions Of 9-11 year old consumers, Journal Of Consumer Behaviour, 10(2), 143-160.
- Bulut, Z. A., Tekinbaş F. and Babacan M. (2014). Okul öncesi yaş grubu çocuklarının pazarlama kavramları farkındalığı, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 6(1), 27-49.
- Çakır, E. (2006). Satın alma kararlarında çocukların rolleri (Master’s thesis). Ankara: Gazi University Social Sciences Institute.
- Çakmak, A. Ç. and Çakır, M. (2013). 9-11 yaş arası ilköğretim öğrencilerinin ailedeki satın alma kararlarına etkileri: Karabük şehir merkezinde bir araştırma, Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi,6(1), 116-136.
- Chong, V.K. and Rundus, M.J. (2004). Total quality management, market competition and organizational performance, The British Accounting Review, 36(2), 155-172.
- Churchill, G.A. (1979). A Paradigm for developing beter measures of marketing constructs, Journal of Marketing Research, 16, 64-73.
- Çokluk, Ö, Şekercioğlu, Ç. and Büyüköztürk, Ş. (2010). Sosyal bilimler için çok değişkenli istatistik: Spss ve Lisrel Uygulamaları, Ankara: Pegem.
- Çolak, Ö. F. and Öztürkler H. (2012). Tasarrufun belirleyicileri: Küresel tasarruf eğiliminde değişim ve Türkiye’de hane halkı tasarruf eğiliminin analizi, Bankacılar Dergisi, 2012(82), 3-44.
- Commuri, S. and Genrty W.,J. (2000). Opportunities For Family Research In Marketing, Retreived from http://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.
- Comrey, A.L. and Lee, H.B. (2010). A first course in factor analysis, Psychology Press, 2. Edt., Hillsdale, NJ, USA: Lawrence Erlbaum Associates.
- Daymon, C.(2002). Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications, Florence: Routledge.
- Deniz, A. and Erçiş A. (2010). Kişilik özellikleri, hedonik ve rasyonel fayda, marka duygusu ve marka bağlılığı arasındaki ilişkilerin belirlenmesine yönelik bir araştırma, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,24(2), 141-165.
- DeVilles, R.F. (2003). Scale development: Theory and applications, Second Edition, London:Sage Publications.
- Erkuş, A., Sanlı, N., Bağlı, M. T. and Güven, K. (2000). Öğretmenliğe ilişkin tutum ölçeği geliştirilmesi, Eğitim ve Bilim, 25(116), 27-32.
- Ersoy, S. (2008), Çocuklara para yönetimini öğretmede ebeveyn rehberliği, SAÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 15,140-157.
- Erten, S. (2002). Kız ve erkek öğrencilerin evde enerji tasarrufu yapma davranış amaçlarının plânlanmış davranış teorisi yardımıyla araştırılması, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22, 67-73.
- Frideres, J. S. (1973). Advertising, buying patterns, and children. Journal of Advertising Research, 3(1),34.
- Friedman, M. (1957). A Theory of Consumption Function. New Jersey: Princeton University Press.
- Gerbing, D.W. and Anderson, J.C. (1988). An updated paradigm for scale development incorporating unidimensionality and its assessment, Journal of Marketing Research, 25 (2), 186-192.
- Hair, J.F. Jr. ,Andreson, R.E., Tahtam, R.L. and Black, W.C. (1988). Multivariate data analysis, Fifth Edition New Jersey: Prentice-Hall International Inc.
- Hayta, A.B. (2009). Sürdürülebilir tüketim davranışının kazanılmasında tüketici eğitiminin Rolü, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(3),143-151.
- Karagöl, E.T. and Özcan, B. (2014). Sürdürülebilir büyüme için tasarruf, Seta ayınlar, 92, 1-14.
- Karaman, K. (2007). Çizgi/Dizi Film Karakterlerinin Çocukların Tüketim Alışkanlıkları Üzerine Etkisi; Giresun Örneği, Karadeniz Dergisi, 7, 64-82.
- Kaur, P. and Raghbir, S. (2006). Childrenin family purchase decision makingi in India and West: a review, Academy Of Marketing Science Review, 8, 1-30.
- Kaya, M. (2011). Doğrulayıcı faktör analizi ve schutte duygusal zeka ölçeğine uygulaması, (Master’s thesis). Eskişehir: Osmangazi University.
- Kelloway, E. K. (1998). Assessing model fit. Using Lisrel for structural equation modeling. 3rd ed. USA: Sage Publications.
- Kline, P. (2010). An easy guide for factor analysis, New York: Routledge.
- Krueger, R.A. (1994). Focusgroups: A practical guide for applied research, 2nd edition, London: Sage Publications.
- Malbeleği, F. and Sağlam, H.İ. (2013). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bilinçli tüketiciliğe ilişkin görüşleri, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(1), 251-268.
- McNeal, W. (1973). An introduction to consumer behavior, New York: Wiley XVI.
- Marsh, H.W., Hau, K.T., Artelt, C., Baumert, J. and Peschar, J.L. (2006). OECD’s brief self-report measure of educational psychology’s most useful affective constructs: Cross-cultural, psychometric comparisons across 25 countries, International Journal of Testing,6(4), 311-360.
- Meydan, C. H. and Şeşen, H. (2011). Yapısal eşitlik modellemesi amos uygulamaları, Ankara: Detay Yayıncılık.
- Miles, M.B. and Huberman, A.M. (1994). Qualitative data analysis, 2nd Edition, London: Sage Publications.
- Özdamar, K. (1999). Paket programlar ile istatistiksel veri analizi, 2nd Edition, Eskişehir: Kaan Kitabevi.
- Özdamar, K. (2004). Paket programlar ile istatistiksel veri analizi, Eskişehir: Kaan Kitabevi.
- Powell, R.A., Single, H.M. and Lloyd, K.R. (1996). Focus groups in health research: Enhancing the validity of user and provider questionnaires, International Journal of Social Psychology, 42 (3), 193-206.
- Republic of Turkey Ministry of Development. 10th Five –Year Development Plan. Retreived from http://www.kalkinma.gov.tr/Lists/Kalknma%20Planlar/Attachments/12/Onuncu%20Kalk%C4%B1nma%20Plan%C4%B1.pdf
- Sancak, E. and Demirci, N. (2012). Ulusal tasarruflar ve Türkiye’de sürdürülebilir büyüme için tasarrufların önemi, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8(2), 159-193.
- Şahin, A. and Hatungil, T. (2008). İlkokul öncesi çocukların tüketim alışkanlıklarını etkileyen faktörlerin tüketici kimliklerinin oluşumu üzerindeki etkilerinin incelenmesi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, 8(30), 83-95.
- Schermelleh, E.K., Moosbrugger, H. and Müler, H. (2003). Evaluating the fit of structuralequationmodels: Tests of significance and descriptive goodness-of-fit measures, Methods of Psychological Research Online, 8(2), 23-74.
- Schumacker, R. E. and Lomax, R. G. (2004). A beginner’s guide to structural equation modeling, New Jersey: Lawrence Erlbaum.
- Sivri, U. (2009). Mevsimsel Rasyonel Beklentiler Yaşam Boyu Sürekli Gelir Hipotezinin Testi. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 64(4), 175-19.
- Sönmez, S. (2006). 7-12 Yaş arasındaki çocukların aile satın alma kararına etkisi üzerine bir araştırma, (Master’s thesis). Sakarya: Sakarya University Social Sciences Institute.
- Şekercioğlu, G. (2009). Çocuklar için benlik algısı profilinin uyarlanması ve faktör yapısının farklı değişkenlere göre eşitliğinin test edilmesi, (Doctoral dissertation). Ankara: Ankara University Education Sciences Institute.
- Şener, G. (2009). Türkiye’de facebook kullanımı araştırması, In XIV. Türkiye'de İnternet Konferansı, İstanbul.
- Yıldırım, A. and Şimşek, H. (2006).Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri, (5th edition) Ankara: Seçkin Yayıncılık.
- Ward, S. (1974). Consumer socialization, Journal of Consumer Research,1, 1–14.
- Ward, S., Klees, D.M. and Wackman, D. B, (1990). Consumer socialization research: Content analysis of post-1980 studies, and some implications for future work. In M. E. Goldberg, G. Gorn &R. W. Pollay (Eds.) Advances in Consumer Research (pp. 798-803). Provo, UT: Association for Consumer Research.
DEVELOPING CONSUMPTION AND SAVING SCALE: A STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
Year 2017,
Issue: 29, 473 - 499, 31.12.2017
Serpil Altınırmak
,
İlkay Badurlar
,
Mehmet Yıldırım
,
Orkun Şen
,
Ahmet Aytekin
,
Çağlar Karamaşa
References
- Aaker, D., Kumar, V. and Day, G.S. (2004). Marketing research, 8th ed., New York: John Wiley and Sons.
- Ağaç, S. and Harmankaya, H. (2009). İlköğretim Birinci Kademe öğrencilerinin Giysi tercihleri ve Giysi satın Alma Davranışlarına Etki Eden Faktörler, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22, 1-13.
- Altunışık, R., Coşkun. R., Bayraktaroğlu, S. and Yıldırım, E. (2005). Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri: SPSS uygulamalı, Sakarya Yayınevi: Sakarya.
- Arnas, Y. A. (2006). 3-8 Yaş grubu çocukların kitle iletişim araçlarını kullanma alışkanlıkları ve aile çevresi. Marmara Üniversitesi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi, I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, II., (pp.433-453). İstanbul: YA- PA Yayın Pazarlama Sanayi ve Tic. A.Ş.
- Arnas, Y. A. (2006). The effects of television food advertisement on children’s food purshasing requests, Pediatrics İnternational, 8(2), 138-145.
- Ateşoğlu, İ. and Türkkahraman, M. (2009). Çocukların tüketici olarak sosyalleşmesi, Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,14(3), 215-228.
- Babaoğul, M. and Altınok, N. (2008). Tüketici eğitimi, önemi; Türkiye ve çeşitli ülkelerdeki uygulamalar, Standart Ekonomik ve Teknik Dergisi, 47(550), 56-61.
- Başfırıncı, Ç. (2011). Modern Türk tüketim kültürüne yönelik bir araştırma, Milli Folklor, 23 (91), 115-129.
- Baumgartner, H. and Homburg, C. (1996). Applications of structural equation modeling in marketing and consumer research: A review. International Journal of Research in Marketing,13(2), 139-161.
- Bentler, P.M. (1980). Multivariate analysis with latentvariables: Causal modeling, Annual Review of Psychology,31, 419-456.
- Bentler, P. M. and Bonett, D. G. (1989). Significance tests and goodness of fit in the analysis of covariance structures. Psychological Bulletin, 88, 588-606.
- Browne, M.W. and Cudeck, R. (1993). Ways of Assessing Model Fit. In: K.A. Bollen & J.S. Long (Eds.), Testing structural equation models (pp.136-162). Beverly Hills, CA: Sage.
- Budzanowska, M. (2011). Social conditioning of purchasing decisions Of 9-11 year old consumers, Journal Of Consumer Behaviour, 10(2), 143-160.
- Bulut, Z. A., Tekinbaş F. and Babacan M. (2014). Okul öncesi yaş grubu çocuklarının pazarlama kavramları farkındalığı, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 6(1), 27-49.
- Çakır, E. (2006). Satın alma kararlarında çocukların rolleri (Master’s thesis). Ankara: Gazi University Social Sciences Institute.
- Çakmak, A. Ç. and Çakır, M. (2013). 9-11 yaş arası ilköğretim öğrencilerinin ailedeki satın alma kararlarına etkileri: Karabük şehir merkezinde bir araştırma, Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi,6(1), 116-136.
- Chong, V.K. and Rundus, M.J. (2004). Total quality management, market competition and organizational performance, The British Accounting Review, 36(2), 155-172.
- Churchill, G.A. (1979). A Paradigm for developing beter measures of marketing constructs, Journal of Marketing Research, 16, 64-73.
- Çokluk, Ö, Şekercioğlu, Ç. and Büyüköztürk, Ş. (2010). Sosyal bilimler için çok değişkenli istatistik: Spss ve Lisrel Uygulamaları, Ankara: Pegem.
- Çolak, Ö. F. and Öztürkler H. (2012). Tasarrufun belirleyicileri: Küresel tasarruf eğiliminde değişim ve Türkiye’de hane halkı tasarruf eğiliminin analizi, Bankacılar Dergisi, 2012(82), 3-44.
- Commuri, S. and Genrty W.,J. (2000). Opportunities For Family Research In Marketing, Retreived from http://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.
- Comrey, A.L. and Lee, H.B. (2010). A first course in factor analysis, Psychology Press, 2. Edt., Hillsdale, NJ, USA: Lawrence Erlbaum Associates.
- Daymon, C.(2002). Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications, Florence: Routledge.
- Deniz, A. and Erçiş A. (2010). Kişilik özellikleri, hedonik ve rasyonel fayda, marka duygusu ve marka bağlılığı arasındaki ilişkilerin belirlenmesine yönelik bir araştırma, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,24(2), 141-165.
- DeVilles, R.F. (2003). Scale development: Theory and applications, Second Edition, London:Sage Publications.
- Erkuş, A., Sanlı, N., Bağlı, M. T. and Güven, K. (2000). Öğretmenliğe ilişkin tutum ölçeği geliştirilmesi, Eğitim ve Bilim, 25(116), 27-32.
- Ersoy, S. (2008), Çocuklara para yönetimini öğretmede ebeveyn rehberliği, SAÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 15,140-157.
- Erten, S. (2002). Kız ve erkek öğrencilerin evde enerji tasarrufu yapma davranış amaçlarının plânlanmış davranış teorisi yardımıyla araştırılması, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22, 67-73.
- Frideres, J. S. (1973). Advertising, buying patterns, and children. Journal of Advertising Research, 3(1),34.
- Friedman, M. (1957). A Theory of Consumption Function. New Jersey: Princeton University Press.
- Gerbing, D.W. and Anderson, J.C. (1988). An updated paradigm for scale development incorporating unidimensionality and its assessment, Journal of Marketing Research, 25 (2), 186-192.
- Hair, J.F. Jr. ,Andreson, R.E., Tahtam, R.L. and Black, W.C. (1988). Multivariate data analysis, Fifth Edition New Jersey: Prentice-Hall International Inc.
- Hayta, A.B. (2009). Sürdürülebilir tüketim davranışının kazanılmasında tüketici eğitiminin Rolü, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(3),143-151.
- Karagöl, E.T. and Özcan, B. (2014). Sürdürülebilir büyüme için tasarruf, Seta ayınlar, 92, 1-14.
- Karaman, K. (2007). Çizgi/Dizi Film Karakterlerinin Çocukların Tüketim Alışkanlıkları Üzerine Etkisi; Giresun Örneği, Karadeniz Dergisi, 7, 64-82.
- Kaur, P. and Raghbir, S. (2006). Childrenin family purchase decision makingi in India and West: a review, Academy Of Marketing Science Review, 8, 1-30.
- Kaya, M. (2011). Doğrulayıcı faktör analizi ve schutte duygusal zeka ölçeğine uygulaması, (Master’s thesis). Eskişehir: Osmangazi University.
- Kelloway, E. K. (1998). Assessing model fit. Using Lisrel for structural equation modeling. 3rd ed. USA: Sage Publications.
- Kline, P. (2010). An easy guide for factor analysis, New York: Routledge.
- Krueger, R.A. (1994). Focusgroups: A practical guide for applied research, 2nd edition, London: Sage Publications.
- Malbeleği, F. and Sağlam, H.İ. (2013). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bilinçli tüketiciliğe ilişkin görüşleri, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(1), 251-268.
- McNeal, W. (1973). An introduction to consumer behavior, New York: Wiley XVI.
- Marsh, H.W., Hau, K.T., Artelt, C., Baumert, J. and Peschar, J.L. (2006). OECD’s brief self-report measure of educational psychology’s most useful affective constructs: Cross-cultural, psychometric comparisons across 25 countries, International Journal of Testing,6(4), 311-360.
- Meydan, C. H. and Şeşen, H. (2011). Yapısal eşitlik modellemesi amos uygulamaları, Ankara: Detay Yayıncılık.
- Miles, M.B. and Huberman, A.M. (1994). Qualitative data analysis, 2nd Edition, London: Sage Publications.
- Özdamar, K. (1999). Paket programlar ile istatistiksel veri analizi, 2nd Edition, Eskişehir: Kaan Kitabevi.
- Özdamar, K. (2004). Paket programlar ile istatistiksel veri analizi, Eskişehir: Kaan Kitabevi.
- Powell, R.A., Single, H.M. and Lloyd, K.R. (1996). Focus groups in health research: Enhancing the validity of user and provider questionnaires, International Journal of Social Psychology, 42 (3), 193-206.
- Republic of Turkey Ministry of Development. 10th Five –Year Development Plan. Retreived from http://www.kalkinma.gov.tr/Lists/Kalknma%20Planlar/Attachments/12/Onuncu%20Kalk%C4%B1nma%20Plan%C4%B1.pdf
- Sancak, E. and Demirci, N. (2012). Ulusal tasarruflar ve Türkiye’de sürdürülebilir büyüme için tasarrufların önemi, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8(2), 159-193.
- Şahin, A. and Hatungil, T. (2008). İlkokul öncesi çocukların tüketim alışkanlıklarını etkileyen faktörlerin tüketici kimliklerinin oluşumu üzerindeki etkilerinin incelenmesi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, 8(30), 83-95.
- Schermelleh, E.K., Moosbrugger, H. and Müler, H. (2003). Evaluating the fit of structuralequationmodels: Tests of significance and descriptive goodness-of-fit measures, Methods of Psychological Research Online, 8(2), 23-74.
- Schumacker, R. E. and Lomax, R. G. (2004). A beginner’s guide to structural equation modeling, New Jersey: Lawrence Erlbaum.
- Sivri, U. (2009). Mevsimsel Rasyonel Beklentiler Yaşam Boyu Sürekli Gelir Hipotezinin Testi. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 64(4), 175-19.
- Sönmez, S. (2006). 7-12 Yaş arasındaki çocukların aile satın alma kararına etkisi üzerine bir araştırma, (Master’s thesis). Sakarya: Sakarya University Social Sciences Institute.
- Şekercioğlu, G. (2009). Çocuklar için benlik algısı profilinin uyarlanması ve faktör yapısının farklı değişkenlere göre eşitliğinin test edilmesi, (Doctoral dissertation). Ankara: Ankara University Education Sciences Institute.
- Şener, G. (2009). Türkiye’de facebook kullanımı araştırması, In XIV. Türkiye'de İnternet Konferansı, İstanbul.
- Yıldırım, A. and Şimşek, H. (2006).Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri, (5th edition) Ankara: Seçkin Yayıncılık.
- Ward, S. (1974). Consumer socialization, Journal of Consumer Research,1, 1–14.
- Ward, S., Klees, D.M. and Wackman, D. B, (1990). Consumer socialization research: Content analysis of post-1980 studies, and some implications for future work. In M. E. Goldberg, G. Gorn &R. W. Pollay (Eds.) Advances in Consumer Research (pp. 798-803). Provo, UT: Association for Consumer Research.