APA |
Tekin, M., Filiz, K., Taşğın, Ö., Özmutlu, İ. (2008). ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(2), 1-10. |
|
AMA |
Tekin M, Filiz K, Taşğın Ö, Özmutlu İ. ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. June 2008;1(2):1-10. |
|
Chicago |
Tekin, Murat, Kemal Filiz, Özden Taşğın, and İlker Özmutlu. “ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, no. 2 (June 2008): 1-10. |
|
EndNote |
Tekin M, Filiz K, Taşğın Ö, Özmutlu İ (June 1, 2008) ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 2 1–10. |
|
IEEE |
M. Tekin, K. Filiz, Ö. Taşğın, and İ. Özmutlu, “ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 1–10, 2008. |
|
ISNAD |
Tekin, Murat et al. “ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/2 (June 2008), 1-10. |
|
JAMA |
Tekin M, Filiz K, Taşğın Ö, Özmutlu İ. ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1:1–10. |
|
MLA |
Tekin, Murat et al. “ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 2, 2008, pp. 1-10. |
|
Vancouver |
Tekin M, Filiz K, Taşğın Ö, Özmutlu İ. ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1(2):1-10. |
|