BEMAK. F. . KEYS. S. (2000). Violent and Aggressive Youth. intervention and Prevention Strategies for Changing Times. Ca1ifomia.Corvin Press. inc.
BİLGE. F. (1996). Danışandan hızaian ve bilişsel davranışçı yaklaşımlarla yapılan etkileri. (Yayınlanmamış doktora tezi). Ankara: Ankara Hacettepe Üniversitesi.
CHEMTOB M. C.. NOVACO, R. W. HAMADA. R. S. GROSS. M. D. (1997).
Cognitive-Behavioral Treatment For Severe Anger Ün Posttraumatic Stress ÇAYKÖYLÜ. A.. KULOĞLU. M.. AKSU. H. (2006). Okullarda Şiddet ve Çocuk
Suçluluğu. Çocuk ve Suç (Ed. Erçetin. Ş. 2006). Hegem Yayınları:4
FEiNDLER. E. L. (2006). Anger Related Disorders: A Practitioner’s Guide to
Comperative Treatments. Springer Series on Comperative Treatments for Psychological Disorders (Ed. Arthur Freeman). New York. GOLDSTEIN. A.. Barry. W. (1994). Aggression Replecement Training. Curriculum and Evaluation. 25.( l ).
GUTLOFF (1999). GUTLOFF. K. (1999). National Education Association Today. ('2).
Psikolojik Yardım El Kitabı. (T. Ergene. S. Aydemir Sevim Çev.). Ankara. Mentis Yayıncılık. Behavior: The Role Of Structure And Social Context. Journal of Adolescence 23. MANCiNi. J. A. HUEBNER. A. J. (2004). Adolescent Risk Behavior Patterns:
Effects of Structured Time-Use. Interpersonal Connections. Self-System Characteristics, and Socio—Demographic Inşuences. Child And Adolescent Social Work Journal V. 21-6. MORGAN. S?. (1998) Effect Of Anger Coping Training On Aggressive Boys
Attending A Behavioral Day Treatment Program. Hostra University Journey. UMi Company. The Relationship Between Anger And Aggressive Driving. Aggression and Violent Behavior 12 (2007) 156—176.
NOVACO. R. W. (1975). Anger Control. Canada. BC: Health and Company.
Behavioral Approach To Reduce School Violence. Research on Social Work Practice, 99 (4), 399-427. YEŞİLYAPRAK. B. (2007). ilköğretimde Gelişimsel Rehberlik. Morpa Kültür Yayınları. istanbul.
ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)
Year 2008,
Volume: 1 Issue: 2, 11 - 18, 01.06.2008
BEMAK. F. . KEYS. S. (2000). Violent and Aggressive Youth. intervention and Prevention Strategies for Changing Times. Ca1ifomia.Corvin Press. inc.
BİLGE. F. (1996). Danışandan hızaian ve bilişsel davranışçı yaklaşımlarla yapılan etkileri. (Yayınlanmamış doktora tezi). Ankara: Ankara Hacettepe Üniversitesi.
CHEMTOB M. C.. NOVACO, R. W. HAMADA. R. S. GROSS. M. D. (1997).
Cognitive-Behavioral Treatment For Severe Anger Ün Posttraumatic Stress ÇAYKÖYLÜ. A.. KULOĞLU. M.. AKSU. H. (2006). Okullarda Şiddet ve Çocuk
Suçluluğu. Çocuk ve Suç (Ed. Erçetin. Ş. 2006). Hegem Yayınları:4
FEiNDLER. E. L. (2006). Anger Related Disorders: A Practitioner’s Guide to
Comperative Treatments. Springer Series on Comperative Treatments for Psychological Disorders (Ed. Arthur Freeman). New York. GOLDSTEIN. A.. Barry. W. (1994). Aggression Replecement Training. Curriculum and Evaluation. 25.( l ).
GUTLOFF (1999). GUTLOFF. K. (1999). National Education Association Today. ('2).
Psikolojik Yardım El Kitabı. (T. Ergene. S. Aydemir Sevim Çev.). Ankara. Mentis Yayıncılık. Behavior: The Role Of Structure And Social Context. Journal of Adolescence 23. MANCiNi. J. A. HUEBNER. A. J. (2004). Adolescent Risk Behavior Patterns:
Effects of Structured Time-Use. Interpersonal Connections. Self-System Characteristics, and Socio—Demographic Inşuences. Child And Adolescent Social Work Journal V. 21-6. MORGAN. S?. (1998) Effect Of Anger Coping Training On Aggressive Boys
Attending A Behavioral Day Treatment Program. Hostra University Journey. UMi Company. The Relationship Between Anger And Aggressive Driving. Aggression and Violent Behavior 12 (2007) 156—176.
NOVACO. R. W. (1975). Anger Control. Canada. BC: Health and Company.
Behavioral Approach To Reduce School Violence. Research on Social Work Practice, 99 (4), 399-427. YEŞİLYAPRAK. B. (2007). ilköğretimde Gelişimsel Rehberlik. Morpa Kültür Yayınları. istanbul.
Özmen, A. (2008). ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(2), 11-18.
AMA
Özmen A. ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. June 2008;1(2):11-18.
Chicago
Özmen, Ahmet. “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, no. 2 (June 2008): 11-18.
EndNote
Özmen A (June 1, 2008) ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 2 11–18.
IEEE
A. Özmen, “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 11–18, 2008.
ISNAD
Özmen, Ahmet. “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/2 (June 2008), 11-18.
JAMA
Özmen A. ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1:11–18.
MLA
Özmen, Ahmet. “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 2, 2008, pp. 11-18.
Vancouver
Özmen A. ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1(2):11-8.