BibTex RIS Cite

Big Brother is Watching Efl Classrooms: A Project on Supporting Students’ Speaking Skills with a Monitoring System

Year 2009, Volume: 1 Issue: 3, 47 - 57, 01.03.2009

Abstract

İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ

Year 2009, Volume: 1 Issue: 3, 47 - 57, 01.03.2009

Abstract

Bu makale öğrencinin konuşma becerilerini desteklememek için hazırlanmış bir projeyi açıklamak için yazılmıştır. Kamera sistemi ile bir sınıfta İngilizce’nin sürekli kullanımının sağlanması hedeflenmiştir. Öğrenciler hafta içi her gün öğleden sonar bu sınıfta kameraların kontrolü altında çeşitli aktiviteler sürdürmüşlerdir.sınıfta kameraların olması, öğretmenin olmasından daha etkili bulunmuştur. Bu proje Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yabancı Dil Eğitimi Bölümünde uygulanmıştır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Suna Akalın This is me

Publication Date March 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Akalın, S. (2009). İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(3), 47-57.
AMA Akalın S. İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. March 2009;1(3):47-57.
Chicago Akalın, Suna. “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, no. 3 (March 2009): 47-57.
EndNote Akalın S (March 1, 2009) İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 3 47–57.
IEEE S. Akalın, “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 3, pp. 47–57, 2009.
ISNAD Akalın, Suna. “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/3 (March 2009), 47-57.
JAMA Akalın S. İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1:47–57.
MLA Akalın, Suna. “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 1, no. 3, 2009, pp. 47-57.
Vancouver Akalın S. İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1(3):47-5.