Letter to Editor
PDF EndNote BibTex RIS Cite

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi

Year 2018, Volume 25, Issue 2, 232 - 234, 01.06.2018
https://doi.org/10.17343/sdutfd.427454

Abstract

Son yüzyılda modern tıp eğitimi dünyasına yetkinlik/yeterliğe dayalı eğitim, öğrenme çıktılarına dayalı eğitim, küçük gruplarda öğrenen merkezli eğitim, entegrasyon, dikey koridorlar, mesleksel beceri eğitimleri, simüle hasta uygulamaları, transfer edilebilen profesyonel aktiviteler, kilometre taşları ve benzeri birçok yeni yaklaşım/uygulama/kavram girmiştir. Bu kavramlar ışığında eğitim programlarında yenilikler oluşturulmaya başlanmıştır. Mezunlardan beklenen temel rollerin belirlenmesi ve eğitim programlarının bu amaçla revize edilmesi bu yeniliklerdendir. Her eğitim programı geliştirici ve uygulayıcısının temel hedefleri arasında mezunlarının bu rollerin benimsemesi vardır.

References

  • 1- Medical students' participation in and perception of unprofessional behaviors: comparison of preclinical and clinical phases Esin Kulac, Mekin Sezik, Halil Asci, and Duygu K. Doguc Advances in Physiology Education 2013 37:4, 298-302

Year 2018, Volume 25, Issue 2, 232 - 234, 01.06.2018
https://doi.org/10.17343/sdutfd.427454

Abstract

References

  • 1- Medical students' participation in and perception of unprofessional behaviors: comparison of preclinical and clinical phases Esin Kulac, Mekin Sezik, Halil Asci, and Duygu K. Doguc Advances in Physiology Education 2013 37:4, 298-302

Details

Primary Language Turkish
Subjects Medicine
Journal Section Editöre Mektup
Authors

Giray KOLCU> (Primary Author)
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, TIP FAKÜLTESİ
0000-0001-8406-5941
Türkiye

Publication Date June 1, 2018
Application Date May 26, 2018
Acceptance Date May 29, 2018
Published in Issue Year 2018, Volume 25, Issue 2

Cite

Vancouver Kolcu G. Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi. SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi. 2018; 25(2): 232-234.

Cited By

Bir Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Tıp Tarihi ve Etik Dersinden Beklentilerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi
Fuat İNCE
https://doi.org/10.31020/mutftd.858277

14791


Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi/ Medical Journal of Süleyman Demirel Universty Creative Commons Atıf-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.