BibTex RIS Cite

TİCARİ BANKALARIN TÜKETİCİ KREDİ PAZARLAMASI

Year 1998, Volume: 1 Issue: 1, 199 - 199, 04.05.2014

Abstract

 

 

GİRİŞ

Son yıllarda bankaların kredi portföylerinde ticari ve sınai kredilerin oranının giderek azaldığı ve bunların yerini tüketici kredilerinin aldığı görülmektedir. Toplumlardaki sosyo-ekonomik gelişmeler ve teknolojik yenilikler bankaların tüketicilere yönelik hizmet pazarlamasında etkili olmuştur. Tüketici kredileri,, müşteri hacimlerini genişletmek suretiyle riski daha geniş bir tabana yayma olanağını da bankalara vermektedir. Tüketici kredisi pazarlayan bankalar pazar paylarını artırmanın yanında hizmet çeşitlerini artırma ve toplumun refah seviyesinin artmasına katkılarından dolayı olumlu bir imaj kazanmaktadır.

Year 1998, Volume: 1 Issue: 1, 199 - 199, 04.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Öğr.Gör. Nurdan Ulukapı This is me

Publication Date May 4, 2014
Submission Date December 31, 2014
Published in Issue Year 1998 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Ulukapı, Ö. N. (2014). TİCARİ BANKALARIN TÜKETİCİ KREDİ PAZARLAMASI. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 1(1), 199-199.

Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).