BibTex RIS Cite

ÇATIŞMA YÖNETİMİ VE OTEL İŞLETMELERİNDE MEYDANA GELEN ÇATIŞMALARIN İNCELENMESİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

Year 1999, Volume: 1 Issue: 3, 53 - 72, 04.05.2014

Abstract

Bir örgütte bireyler ve grupların çalışma sorunlarından kaynaklanan sorunlar ve anlaşmazlıkları ifade eden ve günümüzde gittikçe önem kazanan bir kavram haline gelen çatışma, işletme düzeyinde olumlu ve olumsuz etkileriyle örgüt yapısını ve işleyişini etkilemektedir. İşletmelerin verimlilik, rasyonellik ve maksimum kâr elde etme gibi a-maçlarına ulaşabilmesi, hatta: yaşamlarını devam ettirebilmeleri o-lumlu çatışmalardan faydalanılması, olumsuz çatışmaların çözümü ve çatışmaların yönetilmesine bağlıdır.Otel işletmeciliğinde de insan unsurunun ön plana çıkmasıyla; bir hizmet sektörü olan bu sektörün örgütsel sorunlarının işletme, personel, tüketici sac ayaklarını da kapsamasıyla “Çatışma yönetimi” önem arz etmektedir.

Year 1999, Volume: 1 Issue: 3, 53 - 72, 04.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Hüseyin İleri This is me

Mete Sezgin This is me

Publication Date May 4, 2014
Submission Date December 31, 2014
Published in Issue Year 1999 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA İleri, H., & Sezgin, M. (2014). ÇATIŞMA YÖNETİMİ VE OTEL İŞLETMELERİNDE MEYDANA GELEN ÇATIŞMALARIN İNCELENMESİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 1(3), 53-72.

Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).