BibTex RIS Cite

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE BİLGİ TEKNO JİLERİ KULLANIMININ ÖNEMİ

Year 2004, Volume: 7 Issue: 1-2, 193 - 204, 05.05.2014

Abstract

Müşteri ilişkileri yönetimi günümüzde önemi artan bir pazarlama stratejisi ve hatta bir rekabet avantajı haline gelmektedir. Müşteri ilişkileri yönetiminde bilginin sağlanması, kullanılması, müşteriler ve işletmeler açısından önem taşımaktadır.

Müşterilerle aktif diyalog, çok yönlü iletişim ve erişim açısından önem taşımasının yanı sıra; müşteri, işle ilgili değer yaratılmasında işbirlikçi olmaya da başlamıştır.

Müşterinin verdiği geri bildirimi değerlendiren üretici de mamul üretimini, ve hizmet sunumunu bu doğrultuda yönlendirmektedir. İşletmelerin müşterilerle ilgili, bilgi toplaması, analiz etmesi, veri tabanı oluşturması, bilgi teknolojileri ile gerçekleştirilmekte ve rekabet avantajı yaratılmaktadır

 

 

Year 2004, Volume: 7 Issue: 1-2, 193 - 204, 05.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Yrd. Doç. Dr. Hüseyin İleri This is me

Dr. Mete Sezgin This is me

Publication Date May 5, 2014
Submission Date December 31, 2014
Published in Issue Year 2004 Volume: 7 Issue: 1-2

Cite

APA İleri, Y. D. D. H., & Sezgin, D. M. (2014). MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE BİLGİ TEKNO JİLERİ KULLANIMININ ÖNEMİ. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 7(1-2), 193-204.

Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).