BibTex RIS Cite

Algılanan Hizmet Verme Yatkınlığının Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma

Year 2012, Volume: 9 Issue: 1, - , 01.03.2012

Abstract

The Effect of the Perceptions of the Employees' Service Orientatıon on Customer Satisfaction: The Case of the Lodgıng Industry

Year 2012, Volume: 9 Issue: 1, - , 01.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Şafak Ünüvar This is me

Alaattin Başoda This is me

Publication Date March 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 9 Issue: 1

Cite

APA Ünüvar, Ş., & Başoda, A. (2012). Algılanan Hizmet Verme Yatkınlığının Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 9(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).

26935

Our journal is indexed by EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DOAj, DRJI, Research Bible, SOBİAD and ASOS.