Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
EN
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
ORGANIZATIONAL SERVICE ORIENTATION AS A TOOL FOR COMPETITIVE ADVANTAGE IN SERVICE ORGANIZATIONS
Yıl 2008
, Cilt: 5 Sayı: 4, - , 01.12.2008
Salih Kuşluvan
Duygu Eren
Öz
Anahtar Kelimeler
-
HİZMET İŞLETMELERİNDE REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ARACI OLARAK ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIK
Yıl 2008
, Cilt: 5 Sayı: 4, - , 01.12.2008
Salih Kuşluvan
Duygu Eren
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Salih Kuşluvan
Bu kişi benim
Duygu Eren
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Aralık 2008
Yayımlandığı Sayı
Yıl 2008 Cilt: 5 Sayı: 4
Kaynak Göster
APA
Kuşluvan, S., & Eren, D. (2008). HİZMET İŞLETMELERİNDE REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ARACI OLARAK ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIK. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 5(4).
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 5 Sayı: 2
Cilt: 5 Sayı: 3
Cilt: 5 Sayı: 4
Cilt: 6 Sayı: 1
Cilt: 6 Sayı: 2
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
.
Dergimiz
EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS
tarafından indekslenmektedir.