APA |
Tuna, M., Bozkaya, B., Dogerlioglu Demir, K., Koçaş, C. (2018). Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar, 2(2), 57-68. |
|
AMA |
Tuna M, Bozkaya B, Dogerlioglu Demir K, Koçaş C. Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi. SOMI. December 2018;2(2):57-68. |
|
Chicago |
Tuna, Mine, Burcin Bozkaya, Kivilcim Dogerlioglu Demir, and Cenk Koçaş. “Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik Ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi”. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 2, no. 2 (December 2018): 57-68. |
|
EndNote |
Tuna M, Bozkaya B, Dogerlioglu Demir K, Koçaş C (December 1, 2018) Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 2 2 57–68. |
|
IEEE |
M. Tuna, B. Bozkaya, K. Dogerlioglu Demir, and C. Koçaş, “Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi”, SOMI, vol. 2, no. 2, pp. 57–68, 2018. |
|
ISNAD |
Tuna, Mine et al. “Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik Ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi”. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 2/2 (December 2018), 57-68. |
|
JAMA |
Tuna M, Bozkaya B, Dogerlioglu Demir K, Koçaş C. Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi. SOMI. 2018;2:57–68. |
|
MLA |
Tuna, Mine et al. “Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik Ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi”. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar, vol. 2, no. 2, 2018, pp. 57-68. |
|
Vancouver |
Tuna M, Bozkaya B, Dogerlioglu Demir K, Koçaş C. Büyük Veri Bazlı Pazar Bölümleme: Müşterilerin Alışveriş Merkezi Seçim Çeşitlilik ve Kategori Seçim Çeşitlilik Davranışlarının Kredi Kartı Harcamaları Yönünden İncelenmesi. SOMI. 2018;2(2):57-68. |
|