Eğitim fakülteleri bünyesinde farklı branşlarda öğretmen adaylarını yetiştiren 25 lisans programında okutulan dersler ve içerikleri Mayıs 2018 itibariyle güncellenmiş ve
Eylül 2018 itibariyle de kademeli olarak uygulamaya konmuştur. Bu güncellemeyle birlikte bazı dersler tamamen kaldırılmış, bazılarının ismi değişmiş, bazılarının ise dönemi
değişmiştir. Derslerin toplam sayısındaki değişimle birlikte neredeyse tüm derslerin ise kredisi de değişmiştir. Seçmeli derslerin sayısı ve yapısı ile ilgili de önemli değişiklikler
olmuştur. Bu çalışma kapsamında İngilizce Öğretmenliği lisans programının 2018 güncellemesi ve 2006’tan bu yana yürürlükte olan hali karşılaştırmalı olarak ele alınacaktır.
Dönem bazında ele alınacak derslerin karşılaştırmalı olarak incelenmesiyle yeni programın artı ve eksi yönleri ortaya konmaya çalışılacak ve çözüm odaklı öneriler sunulacaktır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 28, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Issue: 76 |