BibTex RIS Cite

PERSONAL BRAND IN THE BUSINESS LIFE

Year 2011, Volume: 11 Issue: 21, 555 - 570, 01.06.2011

Abstract

Personal brand has become an important concept by diversified communications channels
and increasing access to information and other people. The process which has begun by
noticing the possible value increase as a result of adapting the processes of the concept of
being a commercial brand has been a business area that comprises a lot of management skills
today. The conscious of personal brand increases the power of leaving a permanent mark and
creating value by the effect of people who take place in the professional life for various duties
and goals especially in the present era.

İŞ YAŞAMINDA KİŞİSEL MARKA

Year 2011, Volume: 11 Issue: 21, 555 - 570, 01.06.2011

Abstract

Kişisel marka kavramı, iletişim kanallarının çeşitlenmesi, bu yolla insanların bilgiye ve diğer insanlara erişebilirliğin artmasıyla önemli bir kavram haline gelmiştir. Ticari marka olma kavramı süreçlerinin insanlara uyarlanması sonucu ortaya çıkması muhtemel değer artışının farkına varılmasıyla başlayan süreç, günümüzde birçok yönetim becerilerini de kapsayan bir çalışma alanı haline gelmiştir. Kişisel marka bilinci özellikle içinde bulunduğumuz dönemde profesyonel yaşamda çeşitli görev ve amaçlarla yer alan kişilerin yarattığı etki ile iz bırakma ve değer yaratma gücünü arttırmaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA47UB89GB
Journal Section Articles
Authors

Ferdi Bişkin This is me

Yasemin Kaya This is me

Publication Date June 1, 2011
Submission Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 11 Issue: 21

Cite

APA Bişkin, F., & Kaya, Y. (2011). İŞ YAŞAMINDA KİŞİSEL MARKA. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 11(21), 555-570.