BibTex RIS Cite

1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ

Year 2005, Issue: 6, 134 - 152, 07.05.2012

References

  • * ABADAN-UNAT, N. “Implications of Migration on Emancipation and Pseudo- emancipation of Turkish Women”. International Migration Review, 1977, vol.II, no.I.
  • * BELGE, M., Tarihten Güncelliğe. İstanbul, 1986, Alan Yayıncılık.
  • * BERNARDES, J., “Do We Really Know What “The Family” Is?”. Close, P. And Collins, R. (eds), Family and Economy in Modern Society, London, 1985, MacMillan Press.
  • * GÖKÇE, B., “Toplumsal Değişim Sürecinde Gecekondu Ailesi”. Aile Kurultayı (eds), Ankara,1994
  • * GÜNTEKİN, R.N., Yaprak Dökümü. Ankara,1943, DT Arşivi
  • * GÜRPINAR, H.R., Kadın Erkekleşince. Ankara, 1932, Arşiv.
  • * KAĞITÇIBAŞI, Ç., “Sex Roles, Values of Children and Fertility”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey , Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * KONGAR, E., Türkiye’nin Toplumsal Yapısı. 3. baskı. Ankara, 1979, Bilgi Basımevi. * OLSON, E., “Duofocal Family Structure and an Alternative Model of Husband-Wife Relationship”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey, Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * SAKTANBER, A., “Türkiye’de Medyada Kadın: Serbest, Müsait Kadın veya İyi Eş, Fedakar Anne”. Tekeli, Ş., Kadın Bakış Açısından 80’ler Türkiyesi’nde Kadın. İstanbul, 1990, İletişim Yay. * SAV, Ö.A., “50. Yılında Cumhuriyet Oyun Yazarlığımız”, DT Sanat Bülteni, 1984, No.4
  • * ŞENER S. “Türk Tiyatrosunda Aile”, Türkiye’de Ailenin Değişimi: Sanat Açısından , Ankara, 1984, Türk Sosyal Bilimler Derneği Summary:
Year 2005, Issue: 6, 134 - 152, 07.05.2012

References

  • * ABADAN-UNAT, N. “Implications of Migration on Emancipation and Pseudo- emancipation of Turkish Women”. International Migration Review, 1977, vol.II, no.I.
  • * BELGE, M., Tarihten Güncelliğe. İstanbul, 1986, Alan Yayıncılık.
  • * BERNARDES, J., “Do We Really Know What “The Family” Is?”. Close, P. And Collins, R. (eds), Family and Economy in Modern Society, London, 1985, MacMillan Press.
  • * GÖKÇE, B., “Toplumsal Değişim Sürecinde Gecekondu Ailesi”. Aile Kurultayı (eds), Ankara,1994
  • * GÜNTEKİN, R.N., Yaprak Dökümü. Ankara,1943, DT Arşivi
  • * GÜRPINAR, H.R., Kadın Erkekleşince. Ankara, 1932, Arşiv.
  • * KAĞITÇIBAŞI, Ç., “Sex Roles, Values of Children and Fertility”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey , Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * KONGAR, E., Türkiye’nin Toplumsal Yapısı. 3. baskı. Ankara, 1979, Bilgi Basımevi. * OLSON, E., “Duofocal Family Structure and an Alternative Model of Husband-Wife Relationship”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey, Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * SAKTANBER, A., “Türkiye’de Medyada Kadın: Serbest, Müsait Kadın veya İyi Eş, Fedakar Anne”. Tekeli, Ş., Kadın Bakış Açısından 80’ler Türkiyesi’nde Kadın. İstanbul, 1990, İletişim Yay. * SAV, Ö.A., “50. Yılında Cumhuriyet Oyun Yazarlığımız”, DT Sanat Bülteni, 1984, No.4
  • * ŞENER S. “Türk Tiyatrosunda Aile”, Türkiye’de Ailenin Değişimi: Sanat Açısından , Ankara, 1984, Türk Sosyal Bilimler Derneği Summary:
There are 10 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Selen Birkiye This is me

Selen Korad Birkiye This is me

Publication Date May 7, 2012
Published in Issue Year 2005 Issue: 6

Cite

APA Birkiye, S., & Korad Birkiye, S. (2012). 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi(6), 134-152.
AMA Birkiye S, Korad Birkiye S. 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. JTCD. May 2012;(6):134-152.
Chicago Birkiye, Selen, and Selen Korad Birkiye. “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi, no. 6 (May 2012): 134-52.
EndNote Birkiye S, Korad Birkiye S (May 1, 2012) 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi 6 134–152.
IEEE S. Birkiye and S. Korad Birkiye, “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”, JTCD, no. 6, pp. 134–152, May 2012.
ISNAD Birkiye, Selen - Korad Birkiye, Selen. “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”. Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi 6 (May 2012), 134-152.
JAMA Birkiye S, Korad Birkiye S. 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. JTCD. 2012;:134–152.
MLA Birkiye, Selen and Selen Korad Birkiye. “1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ”. Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü Dergisi, no. 6, 2012, pp. 134-52.
Vancouver Birkiye S, Korad Birkiye S. 1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ. JTCD. 2012(6):134-52.