BibTex RIS Cite

Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi

Year 2002, Volume: 1 Issue: 2, 15 - 25, 01.12.2002

Abstract

Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi

Year 2002, Volume: 1 Issue: 2, 15 - 25, 01.12.2002

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Yasemin Kahramaner This is me

Rıfkı Kahramaner This is me

Publication Date December 1, 2002
Submission Date August 10, 2015
Published in Issue Year 2002 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Kahramaner, Y., & Kahramaner, R. (2002). Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 1(2), 15-25.
AMA Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. December 2002;1(2):15-25.
Chicago Kahramaner, Yasemin, and Rıfkı Kahramaner. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1, no. 2 (December 2002): 15-25.
EndNote Kahramaner Y, Kahramaner R (December 1, 2002) Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1 2 15–25.
IEEE Y. Kahramaner and R. Kahramaner, “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 15–25, 2002.
ISNAD Kahramaner, Yasemin - Kahramaner, Rıfkı. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1/2 (December 2002), 15-25.
JAMA Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2002;1:15–25.
MLA Kahramaner, Yasemin and Rıfkı Kahramaner. “Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi”. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, vol. 1, no. 2, 2002, pp. 15-25.
Vancouver Kahramaner Y, Kahramaner R. Üniversite Eğitiminde Matematik Düşüncenin Önemi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi. 2002;1(2):15-2.