BibTex RIS Cite

A Study on Education and the Organization of School Libraries in the Perspective of Total Quality Management

Year 2017, Volume: 31 Issue: 2, 251 - 258, 01.04.2017

Abstract

The arrangement ofenriched school libraries Z Library establishedby the Republicof Turkey Ministry of National Educationareanalyzed in theperspective of totalqualitymanagementin terms of institutionalization and supervision,goalsand productivity

References

  • Bilim ve aklın aydınlığında eğitim. Bilim ve aklın aydığında eğitim dergisi internet sayfası. Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16
  • Çetin,K. (2002). Toplam kalite yönetimi felsefesi ve temel unsurları. Milli Eğitim Dergisi, Yaz-Güz, 155-156. Erişim adresi: http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/155- 156/kcetin.htm
  • Öksüzler,Ş. (2014). 21. Yüzyılın eğitim programları. Bilimin ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Bahar, 14(168), 22-25.Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16-2014-yili
  • Zenginleştirilmiş kütüphaneler (Z-kütüphane) etki analizi araştırması raporu. (2015). Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Eğitim Araçları ve Yayımlar Daire Başkanlığı.

Toplam Kalite Yönetimi Perspektifinde Eğitim ve Okul Kütüphanelerinin Organizasyonu Üzerine Bir İnceleme

Year 2017, Volume: 31 Issue: 2, 251 - 258, 01.04.2017

Abstract

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan zenginleştirilmiş okul kütüphaneleri Z Kütüphane düzenlemesi, toplam kalite yönetimi perspektifinde olmak üzere kurumsallaşma ve denetim, hedefler ve verimlilik açısından analiz edilmektedir.

References

  • Bilim ve aklın aydınlığında eğitim. Bilim ve aklın aydığında eğitim dergisi internet sayfası. Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16
  • Çetin,K. (2002). Toplam kalite yönetimi felsefesi ve temel unsurları. Milli Eğitim Dergisi, Yaz-Güz, 155-156. Erişim adresi: http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/155- 156/kcetin.htm
  • Öksüzler,Ş. (2014). 21. Yüzyılın eğitim programları. Bilimin ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Bahar, 14(168), 22-25.Erişim adresi: http://baae.meb.gov.tr/index.php/joomlaorg/viewcategory/16-2014-yili
  • Zenginleştirilmiş kütüphaneler (Z-kütüphane) etki analizi araştırması raporu. (2015). Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Eğitim Araçları ve Yayımlar Daire Başkanlığı.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Cengiz Aslan This is me

Publication Date April 1, 2017
Published in Issue Year 2017 Volume: 31 Issue: 2

Cite

APA Aslan, C. (2017). Toplam Kalite Yönetimi Perspektifinde Eğitim ve Okul Kütüphanelerinin Organizasyonu Üzerine Bir İnceleme. Türk Kütüphaneciliği, 31(2), 251-258. https://doi.org/10.24146/tkd.2017.130

Bu dergi içeriği CC BY 4.0cc.svg?ref=chooser-v1by.svg?ref=chooser-v1 ile lisanslanmaktadır.