BibTex RIS Cite

Rehabilitation in Multiple sclerosis

Year 1994, Volume: 1 Issue: 3, - , 01.06.1994

Abstract

Comprehensive care j'or patients with multifile sclerosis extends beyond neurologic diagnosis and pharniacothera/>y. An interdisiplinaiy approach is more effective m rehabilitation of impairments, disabilities and handicaps that can not be managed by an isolated neurologist. /.Journal of Turgut Özal Medical Center 1(3):24l-245.1994 Key words: Multiple sclerosis, rehabilitation

Multipl sklerozda rehabilitasyon

Year 1994, Volume: 1 Issue: 3, - , 01.06.1994

Abstract

Multipl sklerozlu hastaya kapsamlı yaklaşım nörolojik tanı iv Haç tedavisinin ötesine uzanır. Tek hasına hır nöroloji uzmanının altından kalkamayacağı impairment disability re handikapların rehabilitasyonunda interdisipliner yaklaşım çok daha etkili olacaktır. (Turgut Özal hp Merkezi Dergisi /(3):241-245. 1994 Anahtar kelimeler: Multipl skleroz, rehahilıtasyon

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Dr Ülkü Türk This is me

Publication Date June 1, 1994
Published in Issue Year 1994 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Türk, D. Ü. (1994). Multipl sklerozda rehabilitasyon. Journal of Turgut Ozal Medical Center, 1(3).
AMA Türk DÜ. Multipl sklerozda rehabilitasyon. J Turgut Ozal Med Cent. June 1994;1(3).
Chicago Türk, Dr Ülkü. “Multipl Sklerozda Rehabilitasyon”. Journal of Turgut Ozal Medical Center 1, no. 3 (June 1994).
EndNote Türk DÜ (June 1, 1994) Multipl sklerozda rehabilitasyon. Journal of Turgut Ozal Medical Center 1 3
IEEE D. Ü. Türk, “Multipl sklerozda rehabilitasyon”, J Turgut Ozal Med Cent, vol. 1, no. 3, 1994.
ISNAD Türk, Dr Ülkü. “Multipl Sklerozda Rehabilitasyon”. Journal of Turgut Ozal Medical Center 1/3 (June 1994).
JAMA Türk DÜ. Multipl sklerozda rehabilitasyon. J Turgut Ozal Med Cent. 1994;1.
MLA Türk, Dr Ülkü. “Multipl Sklerozda Rehabilitasyon”. Journal of Turgut Ozal Medical Center, vol. 1, no. 3, 1994.
Vancouver Türk DÜ. Multipl sklerozda rehabilitasyon. J Turgut Ozal Med Cent. 1994;1(3).