BibTex RIS Cite

KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ

Year 2011, Volume: 12 Issue: 1, 1 - 7, 05.08.2016

Abstract

Bu çalışmada, günümüzde kamu bilgi işlem merkezlerinin teknik ve idari yönetim tarzları ele alınarak yaşanan sorunlar, işleyişe olan etkileri ve bunlara çözüm önerileri tartışılmıştır. Özellikle üniversite bilgi işlem daire başkanlıkları, bilgi işlem merkezleri ve diğer kamu kuruluşlarının benzer birimleri ile olan ilişkileri ele alınmış ve sorunlar irdelenmiştir. Çalışmanın devamında bilgi işlem birimlerinin idari ve teknik olarak nasıl ilişkilendirilebileceği, kurumlar arasında bilgi ve iletişimin insandan olabildiğince bağımsız olarak nasıl sağlanabileceği incelenip çözüm önerileri irdelenmiştir. Çalışmanın sonunda gelecekte olması beklenenler ve bu beklentilere ulaşmak için yapılaması gereken idari ve teknik düzenlemeler tartışılmıştır

References

  • 1. ÇEVİK, H. ve GÖKSU, T. "Kamu Sektöründe Stratejik Yönetim ve Vizyon Oluşturma: Türk Örgütü İçin Bir Model Önerisi." Türk İdare Dergisi 71, 428:79-94,2000.
  • 2. http://www.VMware.com
  • 3. http://www.virtualbox.org/
  • 4. http://www.bilisimnews.com
  • 5. http://www.bilisimnews.com
  • 6. http://www.bilisimnews.com

Proposol for a management model for the public information technologies department

Year 2011, Volume: 12 Issue: 1, 1 - 7, 05.08.2016

Abstract

In this study, the current public information processing centers of technical and administrative management styles by examining the problems, their solutions are discussed and their effects on functioning. University departments, especially information processing, data processing centers and other public institutions in their relations with similar units have been studied and discussed problems. Data processing units as a continuation of the study, how to relate to administrative and technical, information and communication among institutions as human as possible, regardless of how the recommendations were reviewed and solution can be achieved. At the end of the study are expected to be in the future and needs to be done to achieve these expectations, administrative and technical arrangements are discussed

References

  • 1. ÇEVİK, H. ve GÖKSU, T. "Kamu Sektöründe Stratejik Yönetim ve Vizyon Oluşturma: Türk Örgütü İçin Bir Model Önerisi." Türk İdare Dergisi 71, 428:79-94,2000.
  • 2. http://www.VMware.com
  • 3. http://www.virtualbox.org/
  • 4. http://www.bilisimnews.com
  • 5. http://www.bilisimnews.com
  • 6. http://www.bilisimnews.com
There are 6 citations in total.

Details

Other ID JA56AH67CR
Journal Section Articles
Authors

Erdem UÇAR Hasan Yurdagül This is me

Publication Date August 5, 2016
Published in Issue Year 2011 Volume: 12 Issue: 1

Cite

APA Yurdagül, E. U. H. (2016). KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 12(1), 1-7.
AMA Yurdagül EUH. KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Univ J Sci. August 2016;12(1):1-7.
Chicago Yurdagül, Erdem UÇAR Hasan. “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 12, no. 1 (August 2016): 1-7.
EndNote Yurdagül EUH (August 1, 2016) KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 12 1 1–7.
IEEE E. U. H. Yurdagül, “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”, Trakya Univ J Sci, vol. 12, no. 1, pp. 1–7, 2016.
ISNAD Yurdagül, Erdem UÇAR Hasan. “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 12/1 (August 2016), 1-7.
JAMA Yurdagül EUH. KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Univ J Sci. 2016;12:1–7.
MLA Yurdagül, Erdem UÇAR Hasan. “KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ”. Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, vol. 12, no. 1, 2016, pp. 1-7.
Vancouver Yurdagül EUH. KAMU BİLGİ İŞLEM MERKEZLERİ İÇİN BİR YÖNETİM MODELİ ÖNERİSİ. Trakya Univ J Sci. 2016;12(1):1-7.