BibTex RIS Cite

Physical and Mental Development of Primary School Children in Terms of Violin Education

Year 2005, Volume: 7 Issue: 2, 117 - 121, 01.06.2005

Abstract

This study is based on the relation between the physical and the mental development of primary school children and violin education.There should be balance between these two process,therefore,the basic subjects of the violin education whose concept is appropriate to child’s development process should be taken into account

KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM

Year 2005, Volume: 7 Issue: 2, 117 - 121, 01.06.2005

Abstract

Bu çalışmada, ilköğretim çağındaki çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimi ile keman eğitimi arasındaki ilişki temel alınmış, sağlıklı ve verimli bir keman eğitimi için bu iki süreç arasında denge kurulmasının gerekliliği göz önünde bulundurularak, çocuğun gelişim sürecine uygun bir keman eğitiminin içeriğine ilişkin temel konular ele alınmıştır

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA77BN68VT
Journal Section Article
Authors

Erol Tarkum This is me

Publication Date June 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 7 Issue: 2

Cite

APA Tarkum, E. (2005). KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(2), 117-121.
AMA Tarkum E. KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. June 2005;7(2):117-121.
Chicago Tarkum, Erol. “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, no. 2 (June 2005): 117-21.
EndNote Tarkum E (June 1, 2005) KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 2 117–121.
IEEE E. Tarkum, “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 117–121, 2005.
ISNAD Tarkum, Erol. “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/2 (June 2005), 117-121.
JAMA Tarkum E. KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:117–121.
MLA Tarkum, Erol. “KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 2, 2005, pp. 117-21.
Vancouver Tarkum E. KEMAN EĞİTİMİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA FİZİKSEL VE ZİHİNSEL GELİŞİM. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(2):117-21.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.