Uzun yıllardır din eğitimcileri, din eğitimi sınıflarındaki çeşitli pedagojileri araştırmışlardır.
Son yıllarda öğretici, aktarımcı modellerden süreç temelli modellere doğru bilinçli bir
yönelim olmuştur. Bu makale yapılandırmacı pedagojiyi, öğrenciyi din sınıfına daha
dinamik bir yolla dahil etmenin bir vasıtası olarak inceleyecektir. Makale, yapılandırmacı
pedagojinin zorunlu din eğitimi sınıflarında nasıl kullanılabileceğine dair uygulamaya
dönük birtakım görüşler ortaya koyacaktır.
Other ID | JA29EP57NZ |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2016 |
Submission Date | June 1, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Issue: 1 |
Turkish Journal of Religious Education Studies is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) License.