BibTex RIS Cite

Yapılandırmacı Pedogoji İle Din Eğitiminde Ufuk Açıcı Yaklaşımlar

Year 2016, Issue: 1, 104 - 116, 01.06.2016

Abstract

Uzun yıllardır din eğitimcileri, din eğitimi sınıflarındaki çeşitli pedagojileri araştırmışlardır.
Son yıllarda öğretici, aktarımcı modellerden süreç temelli modellere doğru bilinçli bir
yönelim olmuştur. Bu makale yapılandırmacı pedagojiyi, öğrenciyi din sınıfına daha
dinamik bir yolla dahil etmenin bir vasıtası olarak inceleyecektir. Makale, yapılandırmacı
pedagojinin zorunlu din eğitimi sınıflarında nasıl kullanılabileceğine dair uygulamaya
dönük birtakım görüşler ortaya koyacaktır.

Year 2016, Issue: 1, 104 - 116, 01.06.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA29EP57NZ
Journal Section Research Articles
Authors

Safinaz Asri (çev.) This is me

Publication Date June 1, 2016
Submission Date June 1, 2016
Published in Issue Year 2016 Issue: 1

Cite

APA (çev.), S. A. (2016). Yapılandırmacı Pedogoji İle Din Eğitiminde Ufuk Açıcı Yaklaşımlar. Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi(1), 104-116.

Turkish Journal of Religious Education Studies is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) License.