BibTex RIS Cite

Views of Elementary School Pre-Service Teachers About the Use of Educational Mathematics Games in Mathematics Teaching

Year 2014, Volume: 5 Issue: 2, 119 - 136, 20.08.2014
https://doi.org/10.16949/turcomat.09768

Abstract

The aim of this study was to reveal the opinions of elementary school pre-service teachers about the usage of educational mathematics games in elementary mathematics teaching. In this study, case study that, one of qualitative research methods, was used. Data were collected by utilizing a semi-structured interview form to these elementary school pre-service teachers and analyzed using by content analysis method. A total of 10 junior pre-service teachers enrolled in undergraduate programs of elementary teaching attended to this research. In conclusion, these pre-service teachers indicated that educational computer games would provide benefits such as making students’ learning more permanent, visualizing concepts, making students love mathematics, learning by entertaining, reinforcing what has been learnt and developing thinking skills. Nevertheless, these elementary school pre-service teachers stated the limitations about educational computer games such as causing addiction and physical damages, being time-consuming, requiring special equipment and software and making class management difficult. Besides, it was revealed that the pre-service teachers demonstrated positive attitudes towards the use of games in courses while that they did not feel themselves competent in terms of application.

Key Words:    Educational computer games, mathematics teaching, elementary school pre-service teachers

References

  • Akıncı, A., Sırakaya, M., Yıldırım, D. ve Tüzün, H. (2010, Eylül). Eğitsel bilgisayar oyunlarının eğitim ortamlarına entegrasyonu. 4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu Bildiriler Kitabı (ss. 108-112). Konya, Türkiye.
  • Bakar, A., Tüzün, H. ve Çağıltay, K. (2008). Öğrencilerin eğitsel bilgisayar oyunu kullanımına ilişkin görüşleri: Sosyal bilgiler dersi örneği. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35, 27-37.
  • Bayırtepe, E. ve Tüzün, H. (2007). Oyun-tabanlı öğrenme ortamlarının öğrencilerin bilgisayar dersindeki başarıları ve öz-yeterlik algıları üzerine etkileri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33, 41-54.
  • Bourgonjon, J., Grove, F. D., Smet, C. D., Looy, J. V., Soetaert, R. & Valcke, M. (2013). Acceptance of game-based learning by secondary school teachers. Computers & Education, 67, 21-35.
  • Can, G., & Çağıltay, K. (2006). Turkish prospective teachers' perceptions regarding the use of computer games with educational features. Journal of Educational Technologyve Society, 9(1), 308.
  • Çağıltay, K., Çakıroğlu, J., Çağıltay, N. ve Çakıroğlu, E. (2001). Öğretimde bilgisayar kullanımına ilişkin öğretmen görüsleri. Hacettepe Eğitim Dergisi, 21(1), 19-28.
  • Chen, Z. H., Liao, C. C. Y., Cheng, H. N. H., Yeh, C. Y. C., & Chan, T. W. (2012). Influence of game quests on pupils' enjoyment ve goal-pursuing in math learning. Educational Technology & Society, 15(2), 317-327.
  • Corsi, T. M., Boyson, S., Verbraeck, A., Van Houten, S., Han, C., & Macdonald, J. R. (2006). The real-time global supply chain game: new educational tool for developing supply chain management professionals. Transportation Journal, 45(3), 61-73.
  • Çankaya, S. ve Karamete, A. (2008). Eğitsel bilgisayar oyunlarının öğrencilerin matematik dersine ve eğitsel bilgisayar oyunlarına yönelik tutumlarına etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(2), 115-127.
  • Demirbilek, M. ve Tamer, S. L. (2010). Math teachers’ perspectives on using educational computer games in math education Procedia Social ve Behavioral Sciences, 9, 709-716. Demirel, Ö., Seferoğlu, S. ve Yağcı, E. (2003). Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme. Ankara: Pegem A. Yayıncılık.
  • Göktaş, Y., Yıldırım Z. ve Yıldırım S.(2008). Bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitim fakültelerindeki durumu: Dekanların görüşleri. Eğitim ve Bilim, 33(149), 30-50.
  • İnal, Y., Çağıltay, K. ve Sancar, H. (2005). Elektronik oyunlardaki dönüşümlü oynama özelliğinin öğrenci motivasyonuna etkisi: The incredible machine örneği. TBD Bilişim Kurultayı, Kasım 9-11, Ankara.
  • Ke, F. (2013). Computer-game-based tutoring of mathematics. Computers & Education, 448-4
  • Ke, F., & Grabowski, B. (2007). Game playing for mathematics learning: Cooperative or not? British Journal of Educational Technology, 38(2), 249-259.
  • Kebritchi, M., Hirumi, A., & Bai, H. (2010). The effects of modern mathematics computer games on mathematics achievement ve class motivation. Computers & Education, 55, 427-4
  • Köroğlu, H. ve Yeşildere, S. (2002, Eylül). İlköğretim 2. kademede matematik konularının öğretiminde oyunlar ve senaryolar. V. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan sözlü bildiri, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara.
  • Kula, A., & Erdem, M. (2005). The effect of educational computer games in development of basic arithmetial operation skills. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29, 127-136.
  • Lo, J. J., Ji, N. W., Syu, Y. H., You, W. J., & Chen, Y. T. (2008). Developing a digital game-based situated learning system for ocean ecology. Lecture Notes in Computer Science, 5080, 51-61.
  • Lopez-Morteo, G. & Lopez, G. (2007). Computer support for learning mathematics: a learning environment based on recreational learning objects. Computers & Education, 48(4), 618-641.
  • Owston, R., Wideman, H., Ronda, N. S., & Brown, C. (2009). Computer game development as a literacy activity. Computers & Education, 53(3), 977-989.
  • Öcalan, T. (2004). İlköğretimde matematik öğretimi. Ankara: Yeryüzü Yayınevi.
  • Özdemir, Ş. (2011, Eylül). Oyun tabanlı öğrenmede geogebra kullanımı: Köklü sayılar keşif oyunu 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium. Elazığ, Türkiye: Fırat Üniversitesi.
  • Pareto, L., Haake, M., Lindström, P., Sjöden, B., & Gulz, A. (2012). A teachable-agentbased game affording collaboration ve competition: Evaluting math comprehension ve motivation. Association for Educational Communications ve Technology, 60, 723-751. Prensky, M. (2001). Dijital game-based learning. New York, NY: McGraw-Hill.
  • Prensky, M. (2008). Students as designers and creators of educational computer games. British Journal of Educational Technology, 39(6), 1004-1019.
  • Proctor, M. D., & Marks, Y. (2013). A survey of exemplar teachers’ perceptions, use, ve access of computer-based games ve technology for classroom instruction. Computers & Education, 62, 171-180.
  • Rosas, R., Nussbaum, M., Cumsille, P., Marianov, V., Correa, M., & Flores, P. (2003). Beyond nintendo: design ve assessment of educational video games for first ve second grade students. Computers & Education, 40(1), 71-49.
  • Sancar-Tokmak, H., & Incikabi, L. (2013). Integration of the computer games into early childhood education pre-service teachers’ mathematics teaching. In S. Keengwe (Ed.), Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration (pp.178-196). Hersley, PA: IGI Global Pulishing
  • Sönmez, M. T. ve Artut, P. D. (2012, Haziran). Web üzerinden sunulan eğitsel matematik oyunlarının kesirler ve ondalık sayılara ilişkin öğrenci başarısına etkisi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan sözlü bildiri, Niğde Üniversitesi, Niğde.
  • Turan, Z., Küçük, S. ve Gündoğdu, K. (2012, Ekim). Öğretmen eğitiminde bilişim teknolojilerinin kullanımı: mevcut ve beklenen duruma ilişkin bir ihtiyaç analizi çalışması. 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.
  • Yiğit, A. (2007). İlköğretim 2. sınıf seviyesinde bilgisayar destekli eğitici matematik oyunlarının başarıya ve kalıcılığa etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Ek Görüşme Soruları 1) Eğitsel bilgisayar oyunları hakkında yeterince bilgi sahibi olduğunuzu düşünüyor musunuz? Neden? 2) Matematik dersine yönelik olarak hazırlanmış olan “Keloğlan Matematik Ülkesinde” oyunu eğitsel bilgisayar oyunları hakkında fikir sahibi olmanızı sağladı mı? Nasıl? 3) Eğitsel bilgisayar oyunlarını derslerinizde kullanmak için teknik desteğe ihtiyaç duyar mısınız? Nasıl? 4) Eğitsel bilgisayar oyunlarının matematik derslerinde kullanılması gerektiğini düşünüyor musunuz? Neden? 5) Eğitsel bilgisayar oyunlarını derslerde kullanmanın öğrencilere ne tür katkıları olabilir? 6) Derslerde eğitsel bilgisayar oyunları kullanırken ne tür zorluklarla karşılaşılabilir? 7) Eğitsel bilgisayar oyunlarını kullanmanın öğrenciler açısından dezavantajları neler olabilir? 8) Eğitsel bilgisayar oyunları derslerde hangi amaçla kullanılabilir? 9) Eğitsel bilgisayar oyunlarını derslerde kullanmak için seçerken nelere dikkat edilmelidir? 10) Gelecekte derslerinizde eğitsel bilgisayar oyunlarını kullanmayı düşünüyor musunuz? Neden? Kaynak Gösterme Topçu, H., Küçük, S. ve Göktaş, Y. (2014). Sınıf öğretmeni adaylarının ilköğretim matematik öğretiminde eğitsel bilgisayar oyunlarının kullanımına yönelik görüşleri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 5(2), 119-136. Citation Information
  • Topçu, H., Küçük, S., & Göktaş, Y. (2014). Views of elementary school pre-service teachers about the use of educational mathematics games in mathematics teaching. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 5(2), 119-136.

Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri

Year 2014, Volume: 5 Issue: 2, 119 - 136, 20.08.2014
https://doi.org/10.16949/turcomat.09768

Abstract

Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının ilköğretim matematik öğretiminde eğitsel bilgisayar oyunlarının kullanımına yönelik görüşlerini ortaya koymaktır. Nitel araştırma yöntemi kullanılarak gerçekleştirilen bu çalışmaya üçüncü sınıfta öğrenim görmekte olan 10 sınıf öğretmeni adayı katılmıştır. Araştırma verileri yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılarak elde edilmiş ve bu veriler içerik analizi yöntemi ile incelenmiştir. Araştırmanın sonucunda, öğretmen adaylarının eğitsel bilgisayar oyunlarının öğrencilere matematik dersini sevdirme, öğrencilerin öğrenmelerini daha kalıcı hale getirme, kavramları görselleştirme, eğlenerek öğrenme, öğrenilenleri pekiştirme, düşünme becerilerini geliştirme gibi faydalar sağlayacağını ifade ettikleri rapor edilmiştir. Bununla birlikte, sonuçlarda öğretmen adaylarının eğitsel bilgisayar oyunlarının bağımlılık oluşturma, fiziksel hasarlara yol açma, fazla zaman alma, özel bir donanım ve yazılım gerektirme, sınıf yönetiminin zorlaşması gibi sınırlılıklarından bahsettikleri de açıklanmıştır. Ayrıca, araştırma esnasında sınıf öğretmeni adaylarının oyunların derslerde kullanılması konusunda olumlu bir tutum sergiledikleri fakat uygulama konusunda mevcut durumda kendilerini yeterli hissetmedikleri de anlaşılmıştır.

Anahtar Kelimeler:    Eğitsel bilgisayar oyunları, matematik öğretimi, sınıf öğretmeni adayları

References

  • Akıncı, A., Sırakaya, M., Yıldırım, D. ve Tüzün, H. (2010, Eylül). Eğitsel bilgisayar oyunlarının eğitim ortamlarına entegrasyonu. 4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu Bildiriler Kitabı (ss. 108-112). Konya, Türkiye.
  • Bakar, A., Tüzün, H. ve Çağıltay, K. (2008). Öğrencilerin eğitsel bilgisayar oyunu kullanımına ilişkin görüşleri: Sosyal bilgiler dersi örneği. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35, 27-37.
  • Bayırtepe, E. ve Tüzün, H. (2007). Oyun-tabanlı öğrenme ortamlarının öğrencilerin bilgisayar dersindeki başarıları ve öz-yeterlik algıları üzerine etkileri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33, 41-54.
  • Bourgonjon, J., Grove, F. D., Smet, C. D., Looy, J. V., Soetaert, R. & Valcke, M. (2013). Acceptance of game-based learning by secondary school teachers. Computers & Education, 67, 21-35.
  • Can, G., & Çağıltay, K. (2006). Turkish prospective teachers' perceptions regarding the use of computer games with educational features. Journal of Educational Technologyve Society, 9(1), 308.
  • Çağıltay, K., Çakıroğlu, J., Çağıltay, N. ve Çakıroğlu, E. (2001). Öğretimde bilgisayar kullanımına ilişkin öğretmen görüsleri. Hacettepe Eğitim Dergisi, 21(1), 19-28.
  • Chen, Z. H., Liao, C. C. Y., Cheng, H. N. H., Yeh, C. Y. C., & Chan, T. W. (2012). Influence of game quests on pupils' enjoyment ve goal-pursuing in math learning. Educational Technology & Society, 15(2), 317-327.
  • Corsi, T. M., Boyson, S., Verbraeck, A., Van Houten, S., Han, C., & Macdonald, J. R. (2006). The real-time global supply chain game: new educational tool for developing supply chain management professionals. Transportation Journal, 45(3), 61-73.
  • Çankaya, S. ve Karamete, A. (2008). Eğitsel bilgisayar oyunlarının öğrencilerin matematik dersine ve eğitsel bilgisayar oyunlarına yönelik tutumlarına etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(2), 115-127.
  • Demirbilek, M. ve Tamer, S. L. (2010). Math teachers’ perspectives on using educational computer games in math education Procedia Social ve Behavioral Sciences, 9, 709-716. Demirel, Ö., Seferoğlu, S. ve Yağcı, E. (2003). Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme. Ankara: Pegem A. Yayıncılık.
  • Göktaş, Y., Yıldırım Z. ve Yıldırım S.(2008). Bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitim fakültelerindeki durumu: Dekanların görüşleri. Eğitim ve Bilim, 33(149), 30-50.
  • İnal, Y., Çağıltay, K. ve Sancar, H. (2005). Elektronik oyunlardaki dönüşümlü oynama özelliğinin öğrenci motivasyonuna etkisi: The incredible machine örneği. TBD Bilişim Kurultayı, Kasım 9-11, Ankara.
  • Ke, F. (2013). Computer-game-based tutoring of mathematics. Computers & Education, 448-4
  • Ke, F., & Grabowski, B. (2007). Game playing for mathematics learning: Cooperative or not? British Journal of Educational Technology, 38(2), 249-259.
  • Kebritchi, M., Hirumi, A., & Bai, H. (2010). The effects of modern mathematics computer games on mathematics achievement ve class motivation. Computers & Education, 55, 427-4
  • Köroğlu, H. ve Yeşildere, S. (2002, Eylül). İlköğretim 2. kademede matematik konularının öğretiminde oyunlar ve senaryolar. V. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan sözlü bildiri, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara.
  • Kula, A., & Erdem, M. (2005). The effect of educational computer games in development of basic arithmetial operation skills. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29, 127-136.
  • Lo, J. J., Ji, N. W., Syu, Y. H., You, W. J., & Chen, Y. T. (2008). Developing a digital game-based situated learning system for ocean ecology. Lecture Notes in Computer Science, 5080, 51-61.
  • Lopez-Morteo, G. & Lopez, G. (2007). Computer support for learning mathematics: a learning environment based on recreational learning objects. Computers & Education, 48(4), 618-641.
  • Owston, R., Wideman, H., Ronda, N. S., & Brown, C. (2009). Computer game development as a literacy activity. Computers & Education, 53(3), 977-989.
  • Öcalan, T. (2004). İlköğretimde matematik öğretimi. Ankara: Yeryüzü Yayınevi.
  • Özdemir, Ş. (2011, Eylül). Oyun tabanlı öğrenmede geogebra kullanımı: Köklü sayılar keşif oyunu 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium. Elazığ, Türkiye: Fırat Üniversitesi.
  • Pareto, L., Haake, M., Lindström, P., Sjöden, B., & Gulz, A. (2012). A teachable-agentbased game affording collaboration ve competition: Evaluting math comprehension ve motivation. Association for Educational Communications ve Technology, 60, 723-751. Prensky, M. (2001). Dijital game-based learning. New York, NY: McGraw-Hill.
  • Prensky, M. (2008). Students as designers and creators of educational computer games. British Journal of Educational Technology, 39(6), 1004-1019.
  • Proctor, M. D., & Marks, Y. (2013). A survey of exemplar teachers’ perceptions, use, ve access of computer-based games ve technology for classroom instruction. Computers & Education, 62, 171-180.
  • Rosas, R., Nussbaum, M., Cumsille, P., Marianov, V., Correa, M., & Flores, P. (2003). Beyond nintendo: design ve assessment of educational video games for first ve second grade students. Computers & Education, 40(1), 71-49.
  • Sancar-Tokmak, H., & Incikabi, L. (2013). Integration of the computer games into early childhood education pre-service teachers’ mathematics teaching. In S. Keengwe (Ed.), Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration (pp.178-196). Hersley, PA: IGI Global Pulishing
  • Sönmez, M. T. ve Artut, P. D. (2012, Haziran). Web üzerinden sunulan eğitsel matematik oyunlarının kesirler ve ondalık sayılara ilişkin öğrenci başarısına etkisi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan sözlü bildiri, Niğde Üniversitesi, Niğde.
  • Turan, Z., Küçük, S. ve Gündoğdu, K. (2012, Ekim). Öğretmen eğitiminde bilişim teknolojilerinin kullanımı: mevcut ve beklenen duruma ilişkin bir ihtiyaç analizi çalışması. 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.
  • Yiğit, A. (2007). İlköğretim 2. sınıf seviyesinde bilgisayar destekli eğitici matematik oyunlarının başarıya ve kalıcılığa etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Ek Görüşme Soruları 1) Eğitsel bilgisayar oyunları hakkında yeterince bilgi sahibi olduğunuzu düşünüyor musunuz? Neden? 2) Matematik dersine yönelik olarak hazırlanmış olan “Keloğlan Matematik Ülkesinde” oyunu eğitsel bilgisayar oyunları hakkında fikir sahibi olmanızı sağladı mı? Nasıl? 3) Eğitsel bilgisayar oyunlarını derslerinizde kullanmak için teknik desteğe ihtiyaç duyar mısınız? Nasıl? 4) Eğitsel bilgisayar oyunlarının matematik derslerinde kullanılması gerektiğini düşünüyor musunuz? Neden? 5) Eğitsel bilgisayar oyunlarını derslerde kullanmanın öğrencilere ne tür katkıları olabilir? 6) Derslerde eğitsel bilgisayar oyunları kullanırken ne tür zorluklarla karşılaşılabilir? 7) Eğitsel bilgisayar oyunlarını kullanmanın öğrenciler açısından dezavantajları neler olabilir? 8) Eğitsel bilgisayar oyunları derslerde hangi amaçla kullanılabilir? 9) Eğitsel bilgisayar oyunlarını derslerde kullanmak için seçerken nelere dikkat edilmelidir? 10) Gelecekte derslerinizde eğitsel bilgisayar oyunlarını kullanmayı düşünüyor musunuz? Neden? Kaynak Gösterme Topçu, H., Küçük, S. ve Göktaş, Y. (2014). Sınıf öğretmeni adaylarının ilköğretim matematik öğretiminde eğitsel bilgisayar oyunlarının kullanımına yönelik görüşleri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 5(2), 119-136. Citation Information
  • Topçu, H., Küçük, S., & Göktaş, Y. (2014). Views of elementary school pre-service teachers about the use of educational mathematics games in mathematics teaching. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 5(2), 119-136.
There are 33 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Hasan Topçu

Sevda Küçük

Yüksel Göktaş

Publication Date August 20, 2014
Published in Issue Year 2014 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Topçu, H., Küçük, S., & Göktaş, Y. (2014). Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 5(2), 119-136. https://doi.org/10.16949/turcomat.09768
AMA Topçu H, Küçük S, Göktaş Y. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). August 2014;5(2):119-136. doi:10.16949/turcomat.09768
Chicago Topçu, Hasan, Sevda Küçük, and Yüksel Göktaş. “Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5, no. 2 (August 2014): 119-36. https://doi.org/10.16949/turcomat.09768.
EndNote Topçu H, Küçük S, Göktaş Y (August 1, 2014) Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5 2 119–136.
IEEE H. Topçu, S. Küçük, and Y. Göktaş, “Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri”, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol. 5, no. 2, pp. 119–136, 2014, doi: 10.16949/turcomat.09768.
ISNAD Topçu, Hasan et al. “Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5/2 (August 2014), 119-136. https://doi.org/10.16949/turcomat.09768.
JAMA Topçu H, Küçük S, Göktaş Y. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2014;5:119–136.
MLA Topçu, Hasan et al. “Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol. 5, no. 2, 2014, pp. 119-36, doi:10.16949/turcomat.09768.
Vancouver Topçu H, Küçük S, Göktaş Y. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2014;5(2):119-36.