Journal of Qualitative Research in Education
Cover Image
e-ISSN 2148-2624 | Period Quarterly | Founded: 2013 | Publisher Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. |

31.028

83.183

New article applications can only be submitted via e-mail address enad.editor@gmail.com.

Journal of Qualitative Research in Education

e-ISSN 2148-2624 | Period Quarterly | Founded: 2013 | Publisher Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. |
Cover Image

31.028

83.183

New article applications can only be submitted via e-mail address enad.editor@gmail.com.

Volume 7 - Issue 3 - Jul 2019
  1. Sınıfsal Habitus ve Amor Fati’nin1 Kesişim Noktası: Meslek Lisesi Öğrencilerinin Gözünden Dezavantajlı Eğitim Hayatlarının Değerlendirilmesi
    Pages 899 - 920
    Taner Atmaca
  2. Dikenli Gül: Türkiye’de Kırsal Kesimde Okul Öncesi Öğretmeni Olmaya İlişkin Fenomenolojik Bir Çalışma
    Pages 912 - 941
    Sevcan Yağan Güder
  3. Okul Öncesi Sınıfındaki Suriyeli Çocuklar ve Aileleri Üzerine Bir Etnografik Durum Çalışması: Bu Sınıfta Biz De Varız!
    Pages 942 - 966
    Betül Yanık Özger, Ayşe Akansel
  4. Kardeşim İşitme Kayıplı: Bir Yaşam Öyküsünün İncelenmesi
    Pages 967 - 993
    Osman Çolaklıoğlu, Zerrin Turan, Yıldız Uzuner
  5. Fen Öğretiminde Öğretmenin Söylemsel Hamlelerinin Öğrenenlerin Akıl Yürütme Kalitelerine Etkisi: Söylem Analizi Yaklaşımı
    Pages 994 - 1032
    Yılmaz Soysal
  6. Bir Ortaokulda Uygulanan Okul Geliştirme Projesini Anlamak: Bir Durum Çalışması
    Pages 1033 - 1061
    Aysel Ateş, Ali Ünal
  7. Psychological Problems and Needs of Deaf Adolescents: A Phenomenological Research
    Pages 1062 - 1079
    Bilge Nuran Aydoğdu, Müge Yüksel
  8. Aday Öğretmenlerin İlk Yıl Mesleki Deneyimleri Sürecinde Karşılaştıkları Sorun ve Kaynakları
    Pages 1080 - 1099
    Onur Ergünay, Oktay Cem Adıgüzel
  9. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıflarında İstenmeyen Davranışlar ve Başa Çıkma Yolları
    Pages 1100 - 1118
    Merve Gangal, Yasin Öztürk
  10. Güncel Bilimsel Haberlerin Toulmin Argüman Modeline Göre İncelenmesi ve Öğrencilerin Argüman Düzeylerinin Belirlenmesi
    Pages 1119 - 1144
    Munise Seçkin Kapucu, Hanne Türk
  11. İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
    Pages 1145 - 1173
    Şakir Çınkır
  12. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
    Pages 1174 - 1204
    Derya Girgin, Çavuş Şahin
  13. Farklı Sosyal Kimliklerimize Rağmen, Aynı Yurt Odasını Paylaşabiliriz: Gruplararası Olumlu ve Olumsuz Temas
    Pages 1205 - 1231
    Abbas Türnüklü, Veysel Karazor, Tarkan Kaçmaz
  14. Okul Müdürlerinin Ders Denetim Faaliyetlerinin Öğretimsel Liderlik Bağlamında İncelenmesi
    Pages 1232 - 1265
    Serkan Koşar, Köksal Buran
  15. Yabancı Dil Öğretiminde Hikâye Anlatımı Tekniğinin Kelime Öğrenimine Etkilerinin Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
    Pages 1266 - 1287
    Nazan Şimşir, Engin Karahan, Şengül Saime Anagün
  16. Merkezi Yerleştirme Uygulamasının Açıköğretim Sistemine Etkisinin İncelenmesi
    Pages 1288 - 1308
    Muhammet Recep OKUR
  17. Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılığı Geliştirmeye Yönelik Farklı Sosyoekonomik Düzeydeki Ebeveyn Deneyimlerinin İncelenmesi
    Pages 1309 - 1327
    Merve Özer, Aslı Yıldırım Polat
Announcement

VIth International Eurasian Educational Research Congress/ EJERCongress 2019 will be held in the 19-22 June 2019 in Ankara, in collaboration with Ankara University Faculty of Educational Sciences.

Dergi Şablonu


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

ya da

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf


Dergiye Ait Bilgiler

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD]

Uluslararası, Hakemli, Ücretsiz, Açık erişim, Online e-dergi

ISSN : 2148-2624

Açık Erişim Politikası: ENAD'da yayınlanan makalelere erişim ücretsiz ve sınırsızdır.

DOI : http://dx.doi.org/10.14689/issn.2148-2624.1

Web sayfası : http://www.enadonline.com/tr/index.php

Diller : Türkçe,İngilizce

e-posta : enad.editor@gmail.com

Yayına Başlama Tarihi: Kasım 2013

Yayın Sıklığı : Yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim]