Year 2008, Volume 2008, Issue 17, Pages 185 - 202 2008-02-01

Impact of Political Views on the Consumer Behaviors
Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi

Ahmet Hüsrev EROLU [1] , Sumru BAYRAKTAR [2]

181 1968

Tüketici davranışlarını ve satın alma kararlarını birçok faktör etkilemektedir. Bu faktörler içinde tutum ve inançlar önemli bir konuma sahiptir. İnsanların tutum ve inançlarını ise sahip oldukları siyasi görüşlerin yönlendirdiği söylenebilir. Bu çalışma, bu etkinin özellikle gençler üzerindeki durumunu ve satın alma kararlarına etkisini ortaya koyabilmek amacıyla yapılmıştır. Çalışmaya üniversite son sınıf öğrencileri dahil edilmiştir. Tüketicilerin siyasi görüşlerinin, özellikle marka tercihleri üzerindeki etkisi üzerinde yüzeysel bilgiler elde edilmeye çalışılmıştır
Politik Pazarlama, Tüketici Davranışları, Tutum
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Ahmet Hüsrev EROLU

Author: Sumru BAYRAKTAR

Bibtex @ { sufesosbil136448, journal = {Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi}, issn = {1300-9435}, eissn = {2667-6206}, address = {Süleyman Demirel University}, year = {2008}, volume = {2008}, pages = {185 - 202}, doi = {}, title = {Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi}, key = {cite}, author = {EROLU, Ahmet Hüsrev and BAYRAKTAR, Sumru} }
APA EROLU, A , BAYRAKTAR, S . (2008). Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008 (17), 185-202. Retrieved from http://dergipark.org.tr/sufesosbil/issue/11421/136448
MLA EROLU, A , BAYRAKTAR, S . "Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi". Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008 (2008): 185-202 <http://dergipark.org.tr/sufesosbil/issue/11421/136448>
Chicago EROLU, A , BAYRAKTAR, S . "Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi". Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008 (2008): 185-202
RIS TY - JOUR T1 - Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi AU - Ahmet Hüsrev EROLU , Sumru BAYRAKTAR Y1 - 2008 PY - 2008 N1 - DO - T2 - Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 185 EP - 202 VL - 2008 IS - 17 SN - 1300-9435-2667-6206 M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi %A Ahmet Hüsrev EROLU , Sumru BAYRAKTAR %T Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi %D 2008 %J Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi %P 1300-9435-2667-6206 %V 2008 %N 17 %R %U
ISNAD EROLU, Ahmet Hüsrev , BAYRAKTAR, Sumru . "Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi". Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008 / 17 (February 2008): 185-202.