BibTex RIS Kaynak Göster

Impact of Political Views on the Consumer Behaviors

Yıl 2008, Cilt: 2008 Sayı: 17, 185 - 202, 01.02.2008

Öz

Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi

Yıl 2008, Cilt: 2008 Sayı: 17, 185 - 202, 01.02.2008

Öz

Tüketici davranışlarını ve satın alma kararlarını birçok faktör etkilemektedir. Bu faktörler içinde tutum ve inançlar önemli bir konuma sahiptir. İnsanların tutum ve inançlarını ise sahip oldukları siyasi görüşlerin yönlendirdiği söylenebilir. Bu çalışma, bu etkinin özellikle gençler üzerindeki durumunu ve satın alma kararlarına etkisini ortaya koyabilmek amacıyla yapılmıştır. Çalışmaya üniversite son sınıf öğrencileri dahil edilmiştir. Tüketicilerin siyasi görüşlerinin, özellikle marka tercihleri üzerindeki etkisi üzerinde yüzeysel bilgiler elde edilmeye çalışılmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ahmet Hüsrev Erolu Bu kişi benim

Sumru Bayraktar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 2008 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Erolu, A. H., & Bayraktar, S. (2008). Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008(17), 185-202.
AMA Erolu AH, Bayraktar S. Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. Şubat 2008;2008(17):185-202.
Chicago Erolu, Ahmet Hüsrev, ve Sumru Bayraktar. “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008, sy. 17 (Şubat 2008): 185-202.
EndNote Erolu AH, Bayraktar S (01 Şubat 2008) Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008 17 185–202.
IEEE A. H. Erolu ve S. Bayraktar, “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”, Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 2008, sy. 17, ss. 185–202, 2008.
ISNAD Erolu, Ahmet Hüsrev - Bayraktar, Sumru. “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008/17 (Şubat 2008), 185-202.
JAMA Erolu AH, Bayraktar S. Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2008;2008:185–202.
MLA Erolu, Ahmet Hüsrev ve Sumru Bayraktar. “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 2008, sy. 17, 2008, ss. 185-02.
Vancouver Erolu AH, Bayraktar S. Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2008;2008(17):185-202.

Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi