İsa DEVECİ Doç. Dr. Kahramanmaraş Sürçü İmam Üniversitesi
Yayın 21 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 45
21 Yayın
33 Hakemlik
45 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi

Biyografi

Araştırmacı Osmaniye’de başladığı eğitim hayatında, ilköğrenimi Cumhuriyet İlköğretim Okulu, orta öğrenimini ise Çukurova Lisesi’nde tamamladı. Lisans eğitimini Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği programında 2009 yılında tamamladı. Yüksek lisans eğitimini Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde Fen Bilgisi Eğitimi ABD'de 2011 yılında tamamladı. Doktora eğitimine ise, 2011 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ABD'de başlamış olup, yatay geçiş yaptığı Uludağ Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde 2016 yılında tamamladı. Araştırmacı 2014-2015 eğitim öğretim yılında “Doktora Sırası Araştırma Bursu (TÜBİTAK)” kapsamında Finlandiya Turku Üniversitesi öğretmen eğitimi okulunda yaklaşık 1 yıl süreyle girişimcilik konusunda araştırmalar yürütmüştür. Araştırmacı 2012-2016 yılları arasında Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde araştırma görevlisi olarak görev yapmıştır. Daha sonra 2016-2018 yılları arasında Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Eğitimi bilim dalında doktor öğretim üyesi olarak görev yapmış, 2019 yılı itibariyle Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından Fen Bilgisi Eğitimi bilim dalında Doçent unvanı verilmiştir. Halen Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi'ndeki akademik görevini sürdürmektedir. Fen bilimleri eğitiminde öğretmen yetiştirme, fen öğretimi, girişimcilik, ödevler, STEM, E-STEM üzerine çalışmalar yürütmekte olup bu konularda SSCI, SCI ve Alan indeksli dergilerde çok sayıda araştırma makalesi mevcuttur.

Kurum

Kahramanmaraş Sürçü İmam Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

473

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1467

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

21

ATIF

1

FAVORİ

36233

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Klonlama Kavramına İlişkin Algıları
Yayın Bilgisi: 2022 , Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1058606
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 743

0

ATIF

0

FAVORİ

743

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

473

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Review of Entrepreneurship Education Literature in Educational Contexts: Bibliometric Analysis
Yazarlar: İsa DEVECİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.12.9.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 497

0

ATIF

0

FAVORİ

497

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN YAŞAM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: İsa DEVECİ , Meltem AYDIZ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.693345
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 960

2

ATIF

0

FAVORİ

960

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

596

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYE YÖNELİK BİLGİ VE DENEYİMLERİ
Yazarlar: İsa DEVECİ , Fatma Zehra KONUŞ
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-604255
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 907

0

ATIF

0

FAVORİ

907

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Takım Çalışması ve Karar Verme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar: İsa DEVECİ
DOI: 10.9779/pauefd.525059
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1360

0

ATIF

0

FAVORİ

1360

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

913

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Laboratuvarı Akademik Risk Alma Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: İsa DEVECİ
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506867
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 147

0

ATIF

0

FAVORİ

147

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yaşam Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar: İsa DEVECİ , Fatma Zehra KONUŞ, Meltem AYDIZ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3683

0

ATIF

0

FAVORİ

3683

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

21

ATIF

1

FAVORİ

36233

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları FeTeMM Farkındalıklarının Girişimci Özellikleri Yordama Durumu
Yazarlar: İsa DEVECİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.356829
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3341

12

ATIF

0

FAVORİ

3341

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3006

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1017

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2055

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1264

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2545

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1467

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

831

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

455

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Entrepreneurship in Finnish Teacher Training1
Yazarlar: İsa DEVECİ , Jaana SEİKKULA-LEİNO
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 648

0

ATIF

0

FAVORİ

648

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.