Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
A. A. Ketut Budiastra
A. A. Ketut Budiastra
Dr.
Universitas Terbuka
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
1
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0001-5478-753X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Universitas Terbuka
Popüler Yayınları
The effectiveness of video-based interaction on professional science teachers to improve elementary school students achievements
Yazarlar:
A. A. Ketut Budiastra
,
Iwan Wicaksono
,
Nıa Erlina
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.715139
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
0
ATIF
1
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Education for sustainable development-based lesson plan validity test for mastery of pre-service science teacher learning outcomes
Yazarlar:
Nıa Erlina
,
I Nyoman Suardana
,
Iwan Wicaksono
,
Paken Pandiangan
,
A. A. Ketut Budiastra
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1055967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
636
0
FAVORİ
636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effectiveness of video-based interaction on professional science teachers to improve elementary school students achievements
Yazarlar:
A. A. Ketut Budiastra
,
Iwan Wicaksono
,
Nıa Erlina
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.715139
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
1
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
Journal of Educational Technology and Online Learning
Yayınlar
Education for sustainable development-based lesson plan validity test for mastery of pre-service science teacher learning outcomes
Yazarlar:
Nıa Erlina
,
I Nyoman Suardana
,
Iwan Wicaksono
,
Paken Pandiangan
,
A. A. Ketut Budiastra
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1055967
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
636
1
ATIF
0
FAVORİ
636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat