Asmara KHAİRANİ Yüksek Lisans Bandung Institute of Technology
Yayın 1 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 0
1 Yayın
0 Hakemlik
0 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Turizm Pazarlaması

Kurum

Bandung Institute of Technology

Yayınlar

The influence of cognitive and emotional engagement on digital content marketing in the tourism industry
Yazarlar: Asmara KHAİRANİ , Ira FACHİRA
DOI: 10.48119/toleho.995179
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 497

0

ATIF

0

FAVORİ

497

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.