Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hakan SARI
Hakan SARI
Prof. Dr.
Necmettin Erbakan University
Bilinmiyor
Yayın
26
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
7
Bilinmiyor
26
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Necmettin Erbakan University
Popüler Yayınları
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN ÇOCUKLARINA VERİLEN DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Canan ŞENTÜRK BARIŞIK
, Dilek SARAR BOYRAZ,
Şerif Ayşe ÖZDEMİR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
0
ATIF
4
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİL VE İLETİŞİM YETERSİZLİĞİNE SAHİP ÇOCUKLARIN DİL EDİNİM SÜREÇLERİ
Yazarlar:
Hatice GÖKDAĞ
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2344
0
ATIF
3
FAVORİ
2344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Özbakımla İlgili Talep Etme Amaçlı Davranışlarını Yapabilmelerine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Tuğba GÜLSÖZ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
ATIF
2
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL KABULLERİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK SINIF ARKADAŞLARINA SUNULAN YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Emine SEÇİL KARAMUKLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
0
ATIF
2
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM MESLEK OKULLARI ÖĞRETİM PROGRAMLARININ UYGULANMASI SIRASINDA KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Abdurrahman GÜRBÜZ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
733
0
ATIF
1
FAVORİ
733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İşitme Engelli Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Yeterliliklerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem ASLAN BAĞCI
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1153895
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
293
1
FAVORİ
293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Görüşleri: SWOT Analizi Tekniği
Yazarlar:
Alper ŞAHİN
,
Hakan SARI
,
Tarik KORKMAZ
,
Burhanettin KARAKOÇ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1216556
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47
0
FAVORİ
47
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Özbakımla İlgili Talep Etme Amaçlı Davranışlarını Yapabilmelerine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Tuğba GÜLSÖZ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
2
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZİ (BİLSEM) ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL YETENEKLİLER ALANINA İLİŞKİN MESLEKİ YETERLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Füsun TAŞTEPE
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM MESLEK OKULLARI ÖĞRETİM PROGRAMLARININ UYGULANMASI SIRASINDA KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Abdurrahman GÜRBÜZ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
733
1
FAVORİ
733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBEVEYNLERİN OTİZMLİ ÇOCUKLARIYLA İLGİLİ GÜNLÜK YAŞAM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
M. Abdulbaki KARACA
,
Kevser KILIÇ
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
1
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmenler İçin Geliştirilen Öğretmen Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Serdal DENİZ
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
1
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Abdurrahman UYANIK
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
1
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL KABULLERİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK SINIF ARKADAŞLARINA SUNULAN YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Emine SEÇİL KARAMUKLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
2
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTEK EĞİTİM ODALARINDA DERS VEREN ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK KULLANILAN MATERYAL VE TEKNOLOJİK ALETLERİN TEMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Emine SEÇİL KARAMUKLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
374
1
FAVORİ
374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİL VE İLETİŞİM YETERSİZLİĞİNE SAHİP ÇOCUKLARIN DİL EDİNİM SÜREÇLERİ
Yazarlar:
Hatice GÖKDAĞ
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2344
3
FAVORİ
2344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ALANI ÖĞRETMEN YETERLİK ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Serdal DENİZ
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.636959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
0
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN TÜRK İŞARET DİLİNİN GELİŞİMİ, YERİ VE ÖNEMİ: KAYNAK TARAMA
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Özlem ASLAN BAĞCI
,
Hatice GÖKDAĞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN ÇOCUKLARINA VERİLEN DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Canan ŞENTÜRK BARIŞIK
, Dilek SARAR BOYRAZ,
Şerif Ayşe ÖZDEMİR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
4
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLILERIN TANILANMASINDA SINIF DÜZEYLERININ UZMAN GÖRÜŞLERINE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Abdullah EKER
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.743586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
0
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARI İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan SARI
,
Eyilmaz@konya.edu.tr EYİLMAZ@KONYA.EDU.TR
,
Özlem ASLAN BAĞCI
,
Hatice GÖKDAĞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691828
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Engelli Bireylerin Mesleki Hayata Katılımlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hatice GÖKDAĞ
,
Hakan SARI
,
Özlem ASLAN BAĞCI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
193
0
FAVORİ
193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AÇIK ANLATIM YÖNTEMİNİN HAFİF DÜZEYDE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN MÜZİK DERSİNDEKİ RİTMİK BECERİ EĞİTİMİNE ETKİSİNİN ANALİZİ
Yazarlar:
Ali Kerim ÖNER
,
Prof. Dr. Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.744689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba PÜRSÜN
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2667
1
FAVORİ
2667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah EKER
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
523
0
FAVORİ
523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Uygulama Okulunda Görevlendirme Yoluyla Çalışan Öğretmenlerin Çalışma İsteklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Tuğba GÜLSÖZ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.839411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA SINIFLARINDA AKRAN ZORBALIĞININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Tuğba PÜRSÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v19i49119.500742
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5076
1
FAVORİ
5076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of the Effects of Special Education Course and Observation-Based Interaction Sharings on Developing Positive Attitudes of Students Enrolled in Education Faculties towards Individuals with Special Educational Needs
Yazarlar:
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇÖLYAK HASTALIĞINA SAHİP İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULDA SOSYO-BİYOLOJİK İHTİYAÇLARININ KARŞILANMASINDA YAŞADIKLARI PROBLEMLERİN İNCELENMESİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI YÖNTEMİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan SARI
,
Hatice GÖKDAĞ
, Ahsen Ela KIZILKAYA
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v18i38117.359665
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6278
0
FAVORİ
6278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULDA ÖĞRENİM GÖREN DİSLEKSİLİ ÖĞRENCİLERİN MEDYA OKURYAZARLIK BİLİNÇ DÜZEYLERİNİN KENDİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Tuğba PÜRSÜN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1235
0
FAVORİ
1235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6-8 Yaş Kekeme Öğrencilerin Psiko-Sosyal Yönden Karşılaştıkları Güçlüklerin Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özge PINARCIK
,
Hakan SARI
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4755
0
FAVORİ
4755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Milli Eğitim Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Turkish Special Education Journal: International
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Turkish Special Education Journal: International
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Yayınlar
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARI İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan SARI
,
Eyilmaz@konya.edu.tr EYİLMAZ@KONYA.EDU.TR
,
Özlem ASLAN BAĞCI
,
Hatice GÖKDAĞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691828
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
ATIF
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA SINIFLARINDA AKRAN ZORBALIĞININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan SARI
,
Tuğba PÜRSÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v19i49119.500742
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5076
4
ATIF
1
FAVORİ
5076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇÖLYAK HASTALIĞINA SAHİP İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULDA SOSYO-BİYOLOJİK İHTİYAÇLARININ KARŞILANMASINDA YAŞADIKLARI PROBLEMLERİN İNCELENMESİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI YÖNTEMİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan SARI
,
Hatice GÖKDAĞ
, Ahsen Ela KIZILKAYA
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v18i38117.359665
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6278
2
ATIF
0
FAVORİ
6278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat