Mustafa BAŞARAN Doç. Dr. Yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi temel eğitim bölümü sınıf eğitimi anabilim dalı
Yayın 18 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 5
18 Yayın
27 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

Yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi temel eğitim bölümü sınıf eğitimi anabilim dalı

Popüler Yayınları

Harf Çizgilerini Çizme Yönü ile Çizme Hızı ve Çizgi Niteliği Arasındaki İlişki
DOI: 10.9779/pauefd.682929
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3438

0

ATIF

1

FAVORİ

3438

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Tasarlanan Oyunların Etkililiği
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Rabiye KILINÇARSLAN
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1532

0

ATIF

1

FAVORİ

1532

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Rania BENSEGHİR
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 382

0

ATIF

1

FAVORİ

382

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞTİMDE MASALLARIN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİSİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Aslıhan AKAR
Yayın Bilgisi: 2022 , Temel Eğitim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 223

0

ATIF

1

FAVORİ

223

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

201

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

284

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞTİMDE MASALLARIN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİSİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Aslıhan AKAR
Yayın Bilgisi: 2022 , Temel Eğitim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 223

0

ATIF

1

FAVORİ

223

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Rania BENSEGHİR
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 382

0

ATIF

1

FAVORİ

382

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Tasarlanan Oyunların Etkililiği
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Rabiye KILINÇARSLAN
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1532

0

ATIF

1

FAVORİ

1532

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harf Çizgilerini Çizme Yönü ile Çizme Hızı ve Çizgi Niteliği Arasındaki İlişki
DOI: 10.9779/pauefd.682929
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3438

0

ATIF

1

FAVORİ

3438

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma Esnasındaki Bilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.802475
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1402

1

ATIF

0

FAVORİ

1402

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

910

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1257

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

89

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1044

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN “ÜNİVERSİTE HOCASI
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Gül Şebnem ALTUNER ÇOBAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1269

0

ATIF

0

FAVORİ

1269

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü sınıf öğrencilerinin yazmanın ergonomik unsurları açısından incelenmesi
DOI: 10.35233/oyea.519944
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1247

0

ATIF

0

FAVORİ

1247

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Öğrencilerinin Başlık Bulma Becerileri
DOI: 10.20860/ijoses.513264
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1780

0

ATIF

0

FAVORİ

1780

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1821

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

748

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Cüneyt AKAR, Mustafa ULU
DOI: 10.29065/usakead.232412
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1273

2

ATIF

0

FAVORİ

1273

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar: Mustafa BAŞARAN , Buket DEDEOĞLU ORHUN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1232

0

ATIF

0

FAVORİ

1232

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.