avatar
Yilmaz Soysal Doç. Dr. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 14
11 Yayın
3 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

Soysal 1987 yılında Ankara’da doğdu. 2006’da Lise öğrenimini Halide Edip Lisesi’nde (Y.D.A.) tamamladı. Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nde lisans (2006-2010) ve yüksek lisans eğitimini (2010-2012) İlköğretim Bölümü Fen Bilimleri Öğretmenliği bölümünde tamamladı. Yüksek lisans tezinde öğretmen adaylarının sosyo-bilimsel argümantasyon düzeylerinin alan bilgilerinden nasıl etkilendiğini araştırdı. 2012 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nde İlköğretim Bölümü Fen Eğitimi alanında doktora eğitimine başladı ve “söylev-biliş” ilişkilerini araştırdığı tez çalışması ile doktorasını 2017 yılında doktorasını tamamladı. Soysal’ın temel araştırma alanları söylev teorisi, öğretmenin söylevsel becerileri, öğretmenlerin pedagojik alan bilgisi, öğretmen eğitimi, öğretmenlerin profesyonel gelişimi, argümantasyon, sosyo-bilimsel argümantasyon, informal akıl yürütme, eleştirel düşünme ve evrim eğitimidir. Soysal Avrupa Birliği Komisyonu’nca desteklenen FP7 kapsamında yürütülen Chain Reaction Projesi’nde araştırmacı asistanı olarak görev almıştır. Ayrıca TED Üniversitesinde proje araştırma asistanı olarak çalışmıştır. 2015-2016 yılı eğitim-öğretim yıllarından itibaren İstanbul Aydın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nde Doç. Dr. olarak görevini sürdürmektedir.

Kurum

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

An Exploration of Causal Attributions of Teacher Educators: A Single Case Study
Yazarlar: Yilmaz Soysal , Hatice Tanık, Sevinç Tunalı
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 252

0

252

A Review of the Assessment Tools for the Student-Led Cognitive Outcomes/Contributions in the Sense of Inquiry-based Teaching
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466372
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 179

0

179

0

1390

0

7140

0

720

Yayınlar

A Review of the Assessment Tools for the Student-Led Cognitive Outcomes/Contributions in the Sense of Inquiry-based Teaching
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466372
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 179

3

0

179

4

0

1390

6

0

7140

1

0

720

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.