Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Başkan
Doç.
HİTİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
66
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
24
5
Yayın
66
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0003-4028-9067
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
HİTİT ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Sosyal Çevre ve Öğrenme Ortamı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hatice Altunkaya
,
Ahmet Başkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3554
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Osmanlı Türkçesi Dersine Yönelik Öğrenen Güçlenmesi Düzeyleri
Yazarlar:
Ahmet Başkan
,
Hatice Altunkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.511278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖYKÜLEYİCİ METİN YAZMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Başkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-465652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
0
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bismil Ağzından Derleme Sözlüğü'ne Katkılar
Yazarlar: Münir Erten,
Ahmet Başkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1772
0
FAVORİ
1772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA TUTUKLUĞU DÜZEYLERİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mehmet Akif Çeçen
,
Ahmet Başkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1841
0
FAVORİ
1841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Asya Studies
Aydın Tömer Dil Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinler Arası Dil Araştırmaları
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Edebi Eleştiri Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fikriyat
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Filologia
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Mecmua
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Osmanlı Türkçesi Dersine Yönelik Öğrenen Güçlenmesi Düzeyleri
Yazarlar:
Ahmet Başkan
,
Hatice Altunkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.511278
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
2
ATIF
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖYKÜLEYİCİ METİN YAZMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Başkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-465652
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
10
ATIF
0
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat