avatar
Bahar Çelik Dr. Öğr. Üyesi Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi
Yayın 4 Hakemlik 1
4 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Pazarlama (Diğer) pazarlama Tüketici Davranışları

Kurum

Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

822

Yayınlar

SOSYAL MEDYANIN BİREYLERİN TERMAL TURİZM DESTİNASYONUNU SEÇİM KARARLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Özlem Şengül, Bahar Çelik
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 211

0

211

0

210

0

443

1

822

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.