Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Cholis Sa'dıjah
Cholis Sa'dıjah
Prof. Dr.
Universitas Negeri Malang
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
26
7
Yayın
1
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
0000-0002-0264-8578
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Universitas Negeri Malang
Popüler Yayınları
Content and Pedagogical Knowledge of Prospective Teachers in Mathematics Learning: Commognitive Framework
Yazarlar:
Moh Zayyadi
,
Toto Nusantara
,
Erry Hidayanto
, I Made Sulandra,
Cholis Sa'dıjah
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.642131
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
6
ATIF
1
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect Of Collaborative Problem Solving Strategies And Cognitive Style On Students' Problem Solving Abilities
Yazarlar:
Agus Setiawan
,
İ Degeng
,
Cholis Sa'dıjah
,
Henry Praherdhiono
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.812781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1296
0
FAVORİ
1296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How are students’ reflective thinking for problem solving?
Yazarlar:
Muhammad Kholid
,
Cholis Sa'dıjah
, Erry Hidayanto, Hendro Permadi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.688210
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3316
0
FAVORİ
3316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Argumentation Ability: Error Analysis in Solving Mathematical Arguments
Yazarlar:
Nonik Indrawatiningsih
,
Abdur As'ari
,
Purwanto -
,
Cholis Sa'dijah
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.654460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Multi-representation raised by prospective teachers in expressing algebra
Yazarlar:
Sirajuddin Sirajuddin
,
Cholis Sa'dıjah
,
Nengah Parta
, Sukorıyanto -
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.688710
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
825
0
FAVORİ
825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pupils’ reflective thinking in solving linear equation system problem
Yazarlar:
Muhammad Noor Kholıd
,
Cholis Sa'dıjah
,
Erry Hidayanto
,
Hendro Permadi
, Rizka Mafida Feby Fırdareza
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content and Pedagogical Knowledge of Prospective Teachers in Mathematics Learning: Commognitive Framework
Yazarlar:
Moh Zayyadi
,
Toto Nusantara
,
Erry Hidayanto
, I Made Sulandra,
Cholis Sa'dıjah
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.642131
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
1
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Communication Process of Junior High School Students in Solving Problems based on APOS Theory
Yazarlar:
Sumaji Sumaji
,
Cholis Sa'dijah
,
Susiswo Susiswo
,
Sisworo Sisworo
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.652055
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1639
0
FAVORİ
1639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Hakemlik
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Yayınlar
How are students’ reflective thinking for problem solving?
Yazarlar:
Muhammad Kholid
,
Cholis Sa'dıjah
, Erry Hidayanto, Hendro Permadi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.688210
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3316
11
ATIF
0
FAVORİ
3316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Argumentation Ability: Error Analysis in Solving Mathematical Arguments
Yazarlar:
Nonik Indrawatiningsih
,
Abdur As'ari
,
Purwanto -
,
Cholis Sa'dijah
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.654460
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
1
ATIF
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Multi-representation raised by prospective teachers in expressing algebra
Yazarlar:
Sirajuddin Sirajuddin
,
Cholis Sa'dıjah
,
Nengah Parta
, Sukorıyanto -
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.688710
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
825
2
ATIF
0
FAVORİ
825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content and Pedagogical Knowledge of Prospective Teachers in Mathematics Learning: Commognitive Framework
Yazarlar:
Moh Zayyadi
,
Toto Nusantara
,
Erry Hidayanto
, I Made Sulandra,
Cholis Sa'dıjah
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.642131
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
6
ATIF
1
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Communication Process of Junior High School Students in Solving Problems based on APOS Theory
Yazarlar:
Sumaji Sumaji
,
Cholis Sa'dijah
,
Susiswo Susiswo
,
Sisworo Sisworo
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.652055
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1639
6
ATIF
0
FAVORİ
1639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat