Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Güler
Öğretim Görevlisi
Giresun Üniversitesi
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Giresun Üniversitesi
Popüler Yayınları
Thematic Content Analysis for Pre-School Science Education Research Areas in Turkey
Yazarlar:
Hatice Güler
,
Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.683041
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
2
ATIF
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin (Okul Öncesi Yardımcı Öğretmen Adaylarının) Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Fen Etkinliklerine Bakışlarının ve Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Güler
,
Erol Taş
,
Meral Çelikoğlu
,
Tülin Hündür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1080130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
360
0
FAVORİ
360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis for Pre-School Science Education Research Areas in Turkey
Yazarlar:
Hatice Güler
,
Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.683041
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Computer and Education Research
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
ATIF
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis for Pre-School Science Education Research Areas in Turkey
Yazarlar:
Hatice Güler
,
Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.683041
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
2
ATIF
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat